Kuukautiset FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Aloita uusi keskustelu Tallennetut Vierailija klo 8:26 | 24.1.2014 Kuukautiset kestäny 2kk ja tulee ruskeita hyytymiä.. Help Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (1) Vierailija 2/1 klo 1:53 | 3.2.2014 Mee lääkäriin. Joku tulehdus tai sukupuolitauti. Mulla oli klamydiassa samat oireet, tosin en kysellyt mammapalstalta ja venannut kahta kuukautta. Jos sulla on kipuja niin sit vikkelään lääkärin pakeille, tulehdus/tauti voi levitä mahaan ja muualle. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Alueen etusivulle Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija 2/1 klo 1:53 | 3.2.2014 Mee lääkäriin. Joku tulehdus tai sukupuolitauti. Mulla oli klamydiassa samat oireet, tosin en kysellyt mammapalstalta ja venannut kahta kuukautta. Jos sulla on kipuja niin sit vikkelään lääkärin pakeille, tulehdus/tauti voi levitä mahaan ja muualle. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
Mee lääkäriin. Joku tulehdus tai sukupuolitauti. Mulla oli klamydiassa samat oireet, tosin en kysellyt mammapalstalta ja venannut kahta kuukautta. Jos sulla on kipuja niin sit vikkelään lääkärin pakeille, tulehdus/tauti voi levitä mahaan ja muualle.