Järkytyin. 35-vuotias mieheni sanoi

Vierailija

Salkkareissa Iidaa näyttelevää Rosa Rusasta seksikkääksi. En oikein tiedä, mitä ajatella. Mitä mieltä?

Niille, jotka eivät tyttöä ole ennen nähneet.

http://static.iltalehti.fi/viihde/15950273_vi.jpg

Kommentit (13)

Vierailija

Kyllähän tuo minunkin mielestä kuumalta näyttää. Eri asia on se, haluaisinko hänen kanssaan mitään tehdä. En ymmärrä mistä järkytyit?

Onko Rosa mielestäsi liian nuori ollakseen seksikäs, liian eri tyylinen kuin sinä vai mikä on? Vai eikö miehesi saa pitää muita kuin sinua seksikkäänä?

Etkö itse ole koskaan ajatellut ketään nuorta miestä komeaksi?

M34

Vierailija

Miehellä oli rohkeutta, tai jokin tietty syy sanoa asia sinulle suoraan. Kysy häneltä miksi hän sanoi niin?

Tuskin on mitään syytä huoleen. Mielipiteitä tulee ja menee. Ja tosiaan, varmasti joku on sinustakin komea tai hyvännäköinen.

Vierailija

En ihan täysin ymmärrä tätä..vaikuttaa, että sun pitäis kohottaa sun omaa itsetuntoa. Oon siis itse 28-vuotias nainen (mieheni 32-v.) eli en ihan myöskään ton näyttelijän ikäluokkaa eli en puolustele ketään "nuoria" naisia tms.,

mutta mun mielestä on jotain vialla, jos et kestä sitä, että sun mies kommentoi jostain tv:ssä esiintyvästä, (ei vaikka sun parhaasta ystävästä päin naamaa sille, ku esittelet heidät ekan kerran jne vastaavaa) etkö ikinä itse kommentoi vaikka jossain leffassa, että onpas hottis toi näyttelijä jne?

Tuntuu, et teidän suhteessa ei paljon puhuta, mitä oikeasti ajattelee, jos noinkin pikkuasiasta järkytytään. Kylhän ne ajatukset on silti olemassa pinnan alla, ette VOI olla ainoita ihmisiä maailmassa toisillenne, jotka ovat teidän mielestänne hyvännäköisiä/seksikkäitä.

Vaikuttaa vaan, että loukkaannuit, koska et ole tyytyväinen itseesi.

Ehkä uudet hiukset, meikki ja vaatteet sinullekin ja sitten vaan iloisena ja seksikkäänä eteenpäin miehesi viereen uudella ajatusmallilla, että sinullakin on oikeus pitää muita seksikkäinä, ei vain hänellä - tämä voisi tehdä terää :D

En tiedä olenko oikeassa, kuulostaa vain, että ehkä sinulla on jotain, ettet ole itseesi tyytyväinen, jotain mitä haluaisit muuttaa itsessäsi ja omassa elämässäsi. Tsemppiä!

Ja ei, en tarkoita että uudet hiukset, vaatteet tai meikki olisivat tärkeitä. Jonkun mielestä on yhtä lailla ns. "laittautumaton" nainen seksikäs. Mutta tuli vaan mieleen, kun tv-työssä olevat ihmiset, näyttelijät jne, ovat tunnetusti kuitenki ns. "laittautuneita", että ehkä voisit saada samanlaisella laittautumisella sellaisen olon, että tuntisit itsesikin yhtä seksikkääksi jne., kerta näyttelijästä sanotusta kommentista menit noin pois tolaltasi.

Ja ei, ei sekään ole tärkeää, onko edes jonkun mielestä seksikäs, jotkut eivät ajattele muiden mielipiteitä yhtään ovatko seksikkäitä tai ei, mutta yleensä eivät sitten kyllä loukkaannu muiden kommenteistakaan, kerta ne eivät ole edes itselleen kohdistettuja, vaikka ne sanoisi oma mies.

p.s. Tulipas pitkä sepostus ja ehkä hieman sekava, kun nopeasti yritin kirjoittaa, toivottavasti saa selvän, mitä tarkoitin :)

Vierailija

Hehehheheei ne näyttelijät siviilissä ole hei välttämättä tavan ihmistä laittautuneempia, mutta kuvauksiin ne toki on laitettu. t. tv-työläinen.  Ja no, oikein söpö typykkä, ei ehkä mun tyyppiä. Olen itse bi-nainen ja tykkään vähän erikoisemmista.

Vierailija

jep, olen 7/8 eli sinua edellinen kirjoittaja ja tietysti tarkoitinkin, että kuvauksissa laittautuneita eli työssään. Oletin tietysti, että ap:n mies kommentoi seksikkääksi nähdessään tän Salkkari-näyttelijän kuvaruudussa...:D

Vierailija
Vierailija

Mikä ihme siinä ? Miehesi olisi luultavasti homo, jos hänen rakkauden siittimensä ei suhisisi iidan takia.

olen mies ja mun mielestä toi Iida on ihan nätti muttei mikään seksijumalatar

esim Megan fox on paljon paremman näköinen ja hoikka + pitkäsäärinen toisinkuin tää Iida on aika tanakka makuuni.

Vierailija

mä taas ymmärsin että toi ois järkytttynyt kun miehellä ois niin huono naismaku, en kyllä katso salkkareita enkä tiedä millanen on laitettuna

Vierailija

Pitääkö siitä niin hirveesti ajatella? Tai kommentoikomiehesi muuten naisia tai naisten muotoja? Oliko tuo harvinaista hänelle? Oletko mustia? Vai muistuttaakinnäyttelijä jotenkin sinua? Kokeiluksi miehesi, oletko mustia? Tai oliko se spontaani mielipide?Kommentoiko itse miesten ulkonäköä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat