Näin lajittelet perheen sukat (tulematta hulluksi)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (7)

Vierailija

Helpolla pääsee kun ostaa sukkanipsuja, pieniä muovinipsuja joilla sukka kiinnitetään pariinsa jo siinä vaiheessa kun sukat laitetaan pyykkikoriin. Jokaiselle perheenjäsenelle oman väriset nipsut niin kaikki sujuu. Sukat tulevat koneesta ulos pareittain ja löytävät oikean omistajan ilman mitään vaivaa. Meillä on nipsuja, joiden nimi on Sukka-supi (tai jotain vastaavaa), hankittu halpistavaratalosta.

Vierailija

Sukkanipsut eivät toimineet. Unohtuivat ja katosivat. Meillä sukat laitetaan pesupusseihin, jokaisella on omansa. Vähän viiteliäisyyttä vaatii ripustella ne kuivumaan eri naruille, etteivät mene siinä vaiheessa seksisin. Mies ostaa sukkia 20paria kerrallaan, samanlaisia kaikki, ja heittää ne roskiin tasaisin ajoin. Sitten hankkii uuden satsin. Parit löytyvät aina. Ja koot perhessämme ovat 42,39,37 eli ilman organisointia menisivät ihan pieleen.

Vierailija

Meillä myös Supi-sukkanipsut ovat toimineet. Vähintään puolittui tumman pyykin ripustamiseen kuluva aika, kun otettiin supit käyttöön. Suosittelen!!

Vierailija

Suosittelen myös Supi-sukkanipsuja! 5 henkinen urheileva perhe. Ennen tulin sukkien pesussa hulluksi, en enää. Lapset eivät itse ole oppineet (halunneet) sukkia nipsuihin laittaa, on vähän hankalaa. Mutta jos edes niputtavat pyykkiin tuodessaan, on ne äidin helppo sukkapidikkeellä pistää yhteen ennen pyykkikoneeseen nakkaamista. Suosittelen!

Vierailija

Meillä on verkkokankaiset pesupussit jokaiselle perheenjäsenelle. Pienetkin oppivat nopeasti laittamaan sukkansa omaan pussiinsa. Siinä pussissa ne matkaavat koko rumban läpi; pesukoneesta kuivausrummun kautta takaisin käyttäjälleen, joka joko parittaa ne tai kippaa sellaisenaan takaisin sukkalaatikkoon. 

Vierailija

Meillä koot ovat 42, 38, 30 ja 31. Suurin osa sukista on värikkäitä ja meillä jokainen tunnistaa omat sukkansa ja hakee ne itse narulta, myös 6v ja 7v pojat. Omiin mustiin sukkiin olen ommellut pikkumerkin langalla sisäpuolelle, siten erotan omani muista ja miehen mustissa on kyllä useimmiten kärjessä tai varressa väriä.

Vierailija

Minulla ja kahdella pojallani on jalkojen koot 38, 39 ja 39.

Ostan meille Lindexiltä useamman parin nippuja joissa on mustia perussukkia joissa yläreunassa raita: keltainen, sininen, pinkki ja liila. Minä saan pinkit ja liilat, toinen poika saa keltaraitaiset ja toinen siniraitaiset. Kaikki löytävät omansa, ja näitä sukkia ostetaan mooonta kerralla. Ja kun samoja sukkia on myynnissä ollut jo vuosia, niin niitä saa hakea lisää aina tarpeen vaatiessa. :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat