Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis vaikka ilman miestä, mutta periaatteesta, kaikki jotka ovat yksin lastensa kanssa.. KERTOKAA, minkälaista elämänne on? Kaikki pahat, ja hyvät puolet? Edessä on semmoinen tilanne ja minua suorastaan pelottaa kun kädet ei riitä. Nyt puhutaan sitten suurimmaksi osaksi pienten lasten kanssa olemisesta. KERTOKAA!

Kommentit (6)

kun että siinä olisi vielä huono mieskin huolehdittavana!

Saa " hengittää vapaammin" kun voi itse tehdä juttuja omaan tahtiin ja oman tyylin mukaan. Ei tartte pelätä eikä stressata miestä. Eikä tapella sen kanssa. Eikä katsoa sen mököttämistä!

ole eronnut mutta tällä hetkellä lähes yksin 3 lapsen kanssa. Kyllä sitä jaksaa jos pystyy asennoitumaan. Rankkaa on, varsinkin oman ajan puute ja jatkuva sidoksissa olo. Yksin ei kannata jäädä, jos on seuraa muista äideistä, esim ulkoiluun lasten kanssa. Ehdottomasti kannattaa myös hankkia hoitaja, vaikkapa kerran viikossa tai kahdessa 3-4h illalla, niin pääsee omiin menoihin. Pihistää sitten muista menoista ja satsaa siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen siis 1v, 2,2v ja 3,5v lasten yh. Mieheni kuoli ja jäin yksin. Lapset, ovat jokainen erittäin vaativia, voimani eivät tosiaan riitä. Tahtoisin vain nukkua ja ihmettelenkin suunnattomasti, että milloin lapseni ottavat univelkansa kiinni. En ymmärrä monia asioita ja lapsiani sekoittaa minun avuttomuuteni asioissa. Olen jutellut, ostanut apua, pyytänyt apua, vaatinut apua, mutta kukaan ei ymmärrä minua kuinka minä en voisi jaksaa nyt vaikka olin silloinkin ennen mieheni kuolemaa paljon yksin lasten kanssa. EN SUOSITTELE, minä en ainakaan jaksa.

Meillä kolme pientä lasta (4,5v,3v ja 1,5v) ja ero edessä. Hirvittää ja toisaalta taas ei. Mies on reissuhommissa, joten olen tän avioliitonkin aikana tottunut olemaan paljon yksin lasten kanssa - jaksettava on, ja kyllähän sitä jaksaa kun on pakko.

Minulla " paniikkia" lisää se, että aloitan ensi maanantaina uuden työn, ihan erilaisen missä olen aiemmin toiminut. Ja tässä pitäis saada asunto hommattua, muutto hoidettua ja kaikki muutkin käytännön järjestelyt... Mahtanen olla ennen kesää pyöreessä huoneessa ettimässä nurkkia ;o)

Tsemppiä ite kullekki vastaavassa tilanteessa oleville!!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat