AUTTAKAA!Jatkuva ahdistus...Miten siitä pääsee eroon?

Vierailija

No minua on nyt ahdistanut varmaankin koko elämäni ajan. Olen ollut suurimmilta osin yksin. Ahdistukseni on tullut tässä esille, kun olen muuttanut uudelle paikkakunnalle ja mennyt ylä-asteelle. Minusta tuli myymälävaras, aloin juomaan ja polttamaan. Noh tietenkin sitten jäin näistä kaikista kiinni. Olen myös viillellyt ja kerran otin roiman annoksen pillereitä, en varsinaisesti yrittänyt tappaa itseäni, mutta ei minua olisi kiinnostanut jos olisin kuollut. Minua ahdistaa eniten varmaan se että pelkään itseäni. Olen niin saatanan itsetuhoinen. Ja minua ahdistaa se että haluan olla vapaa. Kaikki on liian rajoutettua. Kaikki asiat on minulla hyvin ja niin poispäin. Tiedän että joillain on asiat vielä huonommin. Olen noista kiinnijäämisistä asti yrittänyt sulkea kaiken ahdistuksen ja sellaisen pois, mutta sellasen "vahvan ulkokuoren" pitäminen on väsyttänyt minut ja taas on paska olo. En jaska koota itsäni enää... Ahdistukseni on sellasta, joka saa minut pyrkimään hyppäämään minut joltain helvetin korkealta katolta. En tiedä mistä nämä ongelmat johtuvat, voisiko siihen vaikuttaa vanhempien TODELLA riitainen ero olessani 5-vuotias. Eroon liittyi kaikkea paskaa ja minusta se tuntuu vaikuttavan minunkin suhteisiini. Mutta miten tästä pääsee eroon? Olen halunnut mennä psygologille, mutta mutsini ei usko että sille olisi tarvetta, että se on vain asenne kysymys. Mutta vaikka haluisinkin en pysty sulkemaan sitä pois. Välillä se on niinkin voimakas että tuntuu että haluan vain nukkua pois tästä maailmasta. Voisin vaikka ottaa lääkkeitäkin , mutta itsellä ei ole varmaa ja kuten sanoin huoltajani ei usko, että minulla on näin paska olo(olen siis ala-ikäinen. APUA!

Kommentit (1)

Vierailija

Kyllä sä tarttet terapiaa. Ahdistus on pahimpia tunteita mitä olen itse joutunut kokemaan, mutta kahden vuoden terapian jälkeen koen hyvin harvoin ahdistusta ja jos sitä koen, tiedän mistä se tulee ja osaan käsitellä sen. 

Tsemppiä sulle. Kyllä se elämä kantaa ja sä selviät kun saat apua. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat