Pisteitä päiväkodista – näin onnistut

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (4)

Vierailija

Oivat ovat sinun huomiosi. Tietäisitpä vaan miten paljon henkilökunnan päivästä menee pelkkään juoruiluun vanhemmista, kyttämiseen ja ihan varmasti he ovat niin erityisiä ihmisiä, ettei heillä ole perheongelmia, eronneita /karanneita ja uusperhe kuvioita joukossaan, eipä !! No voin tässä kertoa kun nyt olen opiskelijana ollut useamman jakson eri päiväkodissa, että suuri osa (valitettavasti) ovat niin työhönsä kyllästyneitä, väsyneitä ja omien ongelmiensa kanssa kamppailevia, että pahin ja ikävin paikka oli kun  minulle EI puhuttu koko harjoiteluaikana mitään ja kun yriotin keksustella, joku saattoi tisukaista tai hyvin rumasti vastata. minua ei myöskään tervehditty ja entä keittiöhenkilkunta, se on sellainen valtakunta /koppi ettei sinne kukaan uskalla edes mennä ( useimmissa päiväkodeissa hyvin kiukkuisten akkojen valtakunat) HUh Sori olen valinnut alani väärin, mutta aion erikoistua. SILLÄ PÄIVÄKOTIIN EN MENE enkää koskaan vei omaa lastani kuin ehkä johonkin yksityiseen. Huom en osannut muuten pukea, laittaa sänkyä, ruokaa lautaselle, leikkiä, lukea, saati mitään muutakaan. Mutta ulso kelpasin useaksi tunnikis, samoin nukuttamaan ja kas kumma kun aina unothui minut päästää kashville tai muuta sellaista. Oli niin ahdistunut jo lopuksi mutta onneksi meidän opettaja oli kuullut muiltakin näistä paikoista eikä niihin tarvitse mennä kamlaa sääli lapsia..

Vierailija

Harjoittelijan kommentit osui naulan kantaan. Näin tuon kaiken kertaheitolla tutustumisvierailussa erässä pk-ssa. Päättimme heti, ettei lapsemme tuollaiseen paikkaan anneta. Jäi sitten kotihoitoon, kävi kaksi kertaa viikossa kerhossa. Me vanhemmat tasapainoilimme työvuoroilla ja vapailla ja hyvin meni. Oikea ratkaisu se oli.  

Vierailija