Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Should I stay or should I go?

Vierailija

Hei. Olen perheellinen nainen ja tilanne on se, että olen jo pari vuotta kipuillut sen asian kanssa, että en enää rakasta miestäni. Hän kyllä rakastaa minua, mikä tietysti tekee oman olotilani vielä kurjemmaksi ja syyllisemmäksi :(. Haluaisin rakastua häneen uudelleen tai tuntea edes jotain, mutta en tunne mitään! Olen aina tyytyväisin elämääni ja olooni silloin, kun hän ei ole paikalla.

Meillä on kaksi pientä lasta ja tilanne on senkin takia hankala, sillä olen kovasti miettinyt, mikä on tarpeeksi painava syy erota. Riittääkö eron syyksi se, että ei enää rakasta? Ja kuinka kauan on kohtuullinen aika odotella, palaako tunne? Tämä tilanne tekee oloni onnettomaksi ja kovin murheelliseksi :(. En tiedä, mitä tehdä ja mitä vielä yrittää... pariterapiaa?

Kommentit (1)

Vierailija

Neuvoisin jäämään, kun kerran isompia ongelmia (väkivalta, alkoholi) ei ole. "Tunne" on nykymaailmassa yliarvostettu. Itse jätin lasteni isän, kun ansaitsin mielestäni enemmän "säpinää" elämääni. Nyt mies on kuollut ja itse elän uusperhehelvetissä. Ikävöin tuskaisesti lasteni isää, jota nyt vasta huomaan rakastaneeni syvästi. Ja niin ikävöivät lapsetkin. Ydinperhe on arvokas asia, jota ei osata nykyään arvostaa. Kun sen hajotat, takaisin ei ole paluuta. Ja saatathan vielä jossakin vaiheessa herätä arvostamaan miehesi hyviä puolia. Jopa niin, että sen rakkaudeksi tunnistat.

Uusimmat

Suosituimmat