Kokemuksia KUIVAAVASTA PYYKINPESUkoneesta? Esim. Samsung?

Vierailija

Heippa Hei kaverit

onko teillä kenelläkään kuivaavaa pyykinpesukonetta ja kokemusta sellaisesta? Mielellään tämän vuosikymmenen hankinnoista (2010->), koska olen lukenut, että kehitystä on tapahtunut vrt. muutaman vuoden takaisiin koneisiin. 

Kiikarissa olisi Samsungin kuivaava pyykinpesukone. 

Ei mielellään mitään huhupuheita tai ennakkoluuloja koneesta vaan ihan aitoa tietoa  

Täytyy tässä korostaa, että olen ko.vempeleeseen tutustunut sen verran, etten tarvitse tietoa kuivaavan pyykinpesukoneen vrt. normipesukone tai kuivuri. Eli olen tietoinen, että kuivaava pesukone kuluttaa enemmän sähköä ja vettä. Eikä kuivaa yhtä hyvin kuin normi kuivausrumpu tai yhtä isoja määriä. 

Meille se olisi siis kompromissi ratkaisu, kun kuivausrumpua ei kotiin mahdu. Perheen koko on 2 aik + 1 lapsi. Pyykkiä pestään välillä kerran päivässä, joskus ei päiviin ja joskus taas pari satsia päivässä.

Olen lukenut googlettamalla hyviä kokemuksia ja sitten yksittäisiä kirjoituksia kuinka kone on hajonnut ja jotain vähän "rikkinäinen puhelin" tyyppistä "kuulin tutulta että hajoaa helposti ja korjaus tosi kallista..ei kannata". Joten mielellään kuulisin nyt lisää kaikilta jotka asiasta tietävät, miehet, naiset,.. kodinkonekorjaajat, kodinkonekauppiaat ja muut arjen ammattilaiset ;)

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat