Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ihastukseni kohdetta vaivaa?

Vierailija

OLENKO IHASTUNUT NARSISTIIN???
1. Hän ei kykene vastavuoroiseen ihmissuhteeseen eikä hän tunne empatiaa. Hän ei välitä vaikka minulla olisi joku kipeänä yms. 
2. Hän sivuuttaa minun mielipiteeni ja tarpeet ja tuo esille omansa. Hän myös hyvin suoraan ja epäkohteliaasti sanoo mielipiteensä minun "tyhmistä" mielipiteistäni.
3. Hän ei kysele minun kuulumisiani eikä lähetä ihastuneen ihmisen normaaleja tekstiviestejä. Hänestä päivittäiset ihanat rakkausviestini ja kyselyni hänen kuulumisistani sekä tekemisistäni ovat lapsellisia ja turhia. Kesken työpäivän lähetetty "Toivottavasti päiväsi on sujunut hyvin" tai "Halusin vain kertoa, että tulit juuri mieleeni" ovat hänestä turhia. Yleensä hän vastaa vain lyhyesti tai ei lainkaan. Minun kuulumisiani hän ei kysele koskaan. Hän ei ymmärrä sydän-,hymy-,itku-yms. hymiöitä samalla tavalla kuin tavallinen ihastunut ihminen, eikä niitä myöskään käytä.
4. Hän voi olla todella mustasukkainen jos tanssin toisen naisen kanssa tai muista harrastuksistani, mm. kuntosalilla käynnistäni. 
5. Hän osaa tekeytyä  myös haavoittuvaksi. Hän saattaa yhtä-äkkiä alkaa tiukan paikan tullen itkemään ja voivottelemaan kuinka on saanut aikaisemmissa suhteissaan aina turpaan yms.  Siten hän pyrkii saamaan empatiani puolelleen.
6. Hän koko ajan nälvii minua aivan pienistä asioista  vetoamalla minun heikkouksiini. Esim. joka kerta, jos olen jonkun asian joskus sanonut ja toistan sen, niin ivallisesti sanoo, olen kuullut jo tuon jne. Hän ei koskaan omaehtoisesti kehu minua, mutta jatkuvasti tarttuu minun pienimpiinkin lipsahduksiini ja virheisiini häikäilemättömästi.
7. Hän ei kestä mitään arvostelua tai edes rakentavaa kritiikkiä vaan hyökkää välittömästi päälleni mitä ihmeellisimmillä syillä yrittäen kääntää syyn minun niskoilleni. Hän aina yrittää kääntää tilanteen niin, että minä en kestä kritiikkiä tai jollain lailla vika on minussa.
8. Hän ei myöskään osaa arvostaa hänelle ostettuja lahjoja ja kukkia siten kuin normaalisti ihastunut ihminen. Hän ei osaa arvostaa hyviä tekoja mitä hänelle teen, leivon,siivoan yms.
9. Hän haluaa seksiä ja nauttii siitä, mutta ei osaa tai halua antaa nautintoa minulle miehenä.

Hän on kaunis, hieman syrjään vetäytyvä jopa ujo, aika yksinäinen, hyvin paljon kiinni äidissään vaikka ei ole kauheasti tekemisissä ja niin kauan ihana ihminen kunnes yrittää paremmin päästä tutustumaan. Kaikesta huolimatta olen täysin varma että hän tykkää minusta ja aloitekkin suhteeseen lähti häneltä. Hän ei yritä alistaa yms. minua, mutta aina kun tulee hankala tilanne, niin hän käyttää samaa pakotietä eli että voin lähteä mihin haluan, ei ole pakko olla hänen kanssa. Näen että hänen itsetuntonsa on kovan kuoren alla tosi huono ja hän kaipaa minua mutta ei voi mitään positiivisia tunteitaan tuoda julki. Näkee että on todella onnellinen kun näkee minut, mutta ulos ei kerro mitään.Hän haluaisi perheen kanssani.Jos yritän kysellä tai puhua hänestä niin ainoa mitä sanoo että hän on niin monesti saanut turpaan miessuhteissaan. Unelmistaan kertoo,mutta ei ajatuksistaan eikä ongelmistaan, jotka liittyy häneen.
Hyvänä asiana on että hän tykkää keskustella eri aiheista mikäli ne eivät polje hänen mielipiteitään yms. Hän tykkää tanssia aivan loputtomiin kanssani, laittaa ruokaa kanssani... Tanssi onkin asia,jossa löydän jotain aivan ihanaa hänestä ja hänen kuorensa jopa murtuu välillä hellyydeksi,missä hän ei hae mitään itselleen.

Itse olen todella avoin, sosiaalinen, helposti lähestyvä ja lähestyttävä ja hyvän itsetunnon omaava mies.

Olen lääketieteellisen käynyt 40 mies ja naiseni on reilu 30 myös terveydenhuoltoalalla. Miten minun pitäisi lähestyä vai jätänkö sikseen?

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat