Vierailija

muut korjaa isomman hyödyn ja mä oon vaan suunnilleen orja. Olen tehdastyössä ihan peruskoulupohjalta ja nyt viimeisen vuoden aikana olen alkanut ajatteleen hirveen negatiivisesti. Olen ollut pian 12 v työssä samassa paikassa. Ihan ok työtä mutta jotenkin on mieli synkkänä ja ajattelen et työläisiä vaan narutetaan raatamaan niska limassa.

Kommentit (4)

ja yleensä tekemällä töitä.

Ole iloinen että sinulla on työ, ja vielä ilman koulutusta.

ala pyörittään omaa firmaa jos et kestä muiden ohjeita ja käskemistä.

mutta ei taida paljon hyödyttää :) Ootko aatellut hakea jotain muuta työtä/kouluttautua vähän? Ehkä oot vaan pahasti urautunut noinkin pitkän jakson jälkeen samassa hommassa ja kaipaat jotain uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

viiveellä tullut tää reaktio. Olen miettinyt paljonkin opiskelua, mutta työkkärillä ei ollut muuta tarjota kuin lähihoitajan opinnot ja en tykkää siitä. Kävin aikuislukiossakin tutustumassa mut olen liian lyhytjännitteinen opiskelemaan vuositolkulla. T.ap

jos olet alle nelikymppinen niin ehdottomasti kannattaa vielä opiskella!!! vaikka se tiukille vetääkin taloudellisesti niin mieti miten pitkä työura sulla on edessä ja vaan tää yks elämä. me on ainakin jo nyt varauduttu siihen että palaan vielä opintoihin kolmeksi vuodeksi. taloudellisia järjestelyjä se vaatii mutta en tod aio vuosikymmeniä pohtia, olisko pitänyt jne..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat