Vain 1,5kg 2kk:ssa, vaikka teen kaikkeni!

Vierailija

Löytyisikö kohtalotovereita tai saman ongelman selättäneitä? Olen 162cm/63,5kg 30v nainen ja läskit ei ota lähteäkseen! Painoindeksi lähes ylipainoisen eli 24,7 ..

Nyt olen 2kk ajan liikkunut runsaasti (4-6 rankempaa tunnin liikuntakertaa viikossa, salitreeniä, jumppia, lenkkeilyä), ja tosiaan syönyt super-terveellisesti n. 1300ckal/pvä. Punnitsen syömiset grammalleen ja merkkaan ylös. Proteiinia tulee päivässä n. 100-140g, hiilaria n. 80-100g ja rasvaa n. 60-70g. Rasva tulee pääasiallisesti kalasta, pähkinöistä ja avokadosta. Rankempina liikuntapäivinä olen pyrkinyt syömään vähän enemmän, ei ihan kaikkia liikunnalla kulutettuja kaloreita mutta osan ainakin.

Paino on tippunut 2 kuukaudessa yhteensä 1,5kg eli keskimäärin vain 190g/vko!!! Senttejäkään ei ole lähtenyt, olen mitannut reidestä, vyötäröltä ja lantiosta. :( Luulen, että tuo 1,5kg pudotuskin on lähinnä nesteitä... Kilpirauhasarvotkin on jo mitattu, ne oli ok.

Auttakaa!! :( Masentavaa kun nyt kerrankin on tehnyt oikein elämäntapamuutoksen, motivaatiota on vaikka muille jakaa mutta tuloksia ei näy eikä kuulu... Tavoitepainoon on vielä matkaa lähes 7 kg...

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat