Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vuorovaikutuksen tarkkailua

Vierailija

Onko täällä muita perheitä tai yksinhuoltajia, jotka ovat joutuneet viranomaisten silmissä tarkkailtavaksi vuorovaikutuksen kannalta? Miten olette selvinneet avohuollon tukitoimista ja tarkkailuista? 

Olen itse tällä hetkellä tarkkailtavana ja sen takia äitiyden ilokin kadonnut melko lailla. Eikä sitä helpota yhtään, kun exä ja ex-anoppi pitävät mua huonona äitinä ja aikovat kertoa musta asioita eteenpäin viranomaisille. kuoroon on liittynyt myös oma äitini.

Lisäksi olen jonossa perhekuntoutuslaitokseen, johon olin alussa suostumassa, mutta nyt olen miettinyt, että mun psyyke ei tule kestämään 

tarkkailua, kun siinä on jo nyt kestämistä. Jos tästä aion uudemman kerran kieltäytyä, on riskinä kiireellinen sijoitus. Itse kun koen lastensuojeluasiakkuuden painostuksena ja olen alkanut miettiä, että josko luopuisin lapsestani isälle, jotta vältyttäisiin laitokselta. Häneen kun viranomaiset enemmän uskovat. Luopuminen lapsesta tietäisi myös välien katkaisua, koska en kestäisi äitinä olla etävanhempi.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat