Vastaansanomattomat evidenssit homous ei ole synnynnäinen ominaisuus?

Vierailija

Nyt se hihhuli on taas tehnyt homoista jutun. Nyt se väittää ettei homous oo synnynnäistä. Tsekkaa ja ihmettele. 

http://www.kotipetripaavola.com/homoseksuaalisuudensynty.html

Kommentit (4)

Vierailija

Kiistattomat ja luotettavat tutkimukset osoittavat ja vahvistavat homoseksuaalisuuden syntyperän olevan haitalliset ja epänormaalit olosuhteet, joiden vaikutuksille ihminen on altistunut. Jokainen ihminen joka tukee ja hyväksyy homouden hyväksyy myös jokaisen negatiivisen vaikutuksen ja teon, jonka seurauksena ihmisestä on tullut homoseksuaali. Yksi näistä vahingollisista tekijöistä on lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö oman sukupuolen edustajan toimesta, jonka seurauksena hyväksikäytön uhrista on tullut homoseksuaali.

Oikea tapa suhtautua seksuaalisen hyväksikäytön kautta syntyneeseen homoseksuaaliseen käyttäytymiseen olisi se, että hyväksikäytön uhrilla tulisi olla oikeus eheytä pois siitä vääristyneestä seksuaalisesta identiteetistä, joka aiheutettiin hänelle törkeän vääryyden kautta. Homoseksuaalisuuden puolustaminen ei ole ihmisoikeus tai ihmisarvo kysymys, koska se aiheutetaan ihmisille hyvin usein väärien tekojen kautta. Se taas on ihmisoikeus ja ihmisarvo kysymys, että seksuaalisen hyväksikäytön takia seksuaalisen vääristymän korjaamisen pitäisi kuulua uhrin oikeuksiin ja yhteiskunnan tulisi tukea häntä eheytymään heteroksi kaikin tavoin.

On erittäin valitettavaa ja ikävää, että suurin osa nykyajan psykiatreista, psykologeista, terapeuteista,  terveydenhuollon ammattilaisista sekä ihmisistä hyväksyvät homouden, vaikka se hyvin monessa tapauksessa aiheutetaan toiselle vääryyden tekemisen kautta. Nämä ammattilaiset hyväksyntänsä kautta hyväksyvät väärät teot, joiden kohteeksi homoseksuaalinen ihminen on joutunut, koska he eivät halua auttaa ihmistä muuttumaan pois vääristyneestä seksuaalisesta identiteetistä, joka on syntynyt seksuaalisen hyväksikäytön takia. Ainoa oikea tapa suhtautua vääryyteen on korjata se oikeaksi

Vierailija

Ihme höpinää. Voisitko linkata tai muuten viitata mainitsemiisi tutkimuksiin. Olen itse biseksuaali ja tuttavapiirissäni on paljon homoja ja lesboja. Ketään meistä ei ole hyväksikäytetty lapsena tms. 

Mulle on sinänsä ihan sama, onko homoseksuaalisuus synnynnäistä vai myöhemmin kehittyvä taipumus. Jos homoseksuaalisuus on myöhemmin kehittyvä taipumus, silloin heteroseksuaalisuuskin on. Itse olen erittäin tyytyväinen biseksuaalisuuteni. Olipa se oma seksuaali-identiteetti mikä tahansa, pää asia on, että tykkää siitä itse.

Vierailija

Valitettavasti tuolle synnynnäiselle argumentille ei löydy tieteellistä pohjaa. Laittakaapa linkkiä näihin ns. tutkimuksiin jos löydätte...

Ei tuollaiseen traumaan tarvita suoranaista hyväksikäyttöä vaikka se monessa tapauksessa onkin siellä taustalla. Ihan normi "särkynyt sydän" riittää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat