Munatorvet täysin tukossa ja silti luomu plussa

Vierailija

Hei! Onko täällä muita, kellä on todettu munarovet täysin tukossa oleviksi ja sanottu, että ilman apuja ei lapsia tule. Mulla oli keskenmeo keväällä 2011 ja syksyllä 2011. Viimisen keskenmenon ja hoitovirheen seurauksena tulehtui kohtu ja munasarjat ennen, kunin pääsin lopulta kaavintaan. Sen jälkeen lasta yritettiin turhaan tuloksetta. Lopulta tappelin itseni parempiin tutkimuksiin, enkä suostunut enään syömään yhtään mitään hormoonilääkkeitä. Yllätys yllätys, munatorvet olivat tulehduksen seurauksena menneet täysin tukkoon. ivf sain ensimmäisestä yrityksetä lapsen ja nyt synnytyksestä on kulunut 4kk 14pv ja sain 10.4 luomu plussan. Ja kysymykseni kuuluukin??? Onko muita kelle on käynyt näin ja onko ollut kohdun ulkopuolinen/ munatorvessa vai ihan siellä kohdussa niinku kuuluukin ja kaikki menneet hyvin? En oikein ymmärrä sitäkään, että miten ihmeessä on mahdollista edes tulla raskaaksi, kun röörit ovat tukossa. Aukiolotutkimuksessa 2012 mulla ei mennyt pisaraakaan vettä läpitte.. Selittäkää joku joka tiedätte jotain. Netistä en ole löytänyt mitään enkä edes mitään vastaavanlaista tarinaa keltään. Olkaa kilttejä ja vastatkaa joku tähän viestiin.. Olen peloissani ja samalla onneni kukkuloilla.. =(

Kommentit (3)

Vierailija

Mulla on todettu myös munatorvien olevan täysin tukossa ja nyt menossa icsillä onnitunut raskaus, joka loppusuoralla. Lääkäri lapsettomuus klinikalla kertoi, että joskus raskaus saattaa parantaa tämän "tukkoisuuden", joten munatorvien aukiolo tutkimus olisi hyvä suorittaa raskauden jälkeen uudelleen. Raskaus saattaa myös muutta hormonitoimintaa, joten raskaaksi tuleminen voi olla mahdollista ilman hoitoja.

Vierailija

Ok. Oli kiva kuulla. Minulle ei annettu edes toivoa asian suhteen. No tänään kylläkin jo 08.00 sain kuulla huonoja uutisia. Kävin labrassa eilen ja tänään sain hcg arvon tuloksen. Raskauden olisi pitänyt olla kaiken järjenmukaan maanantaina 4+5 ja mun hcg arvo oli vaan 9. Eli aivan liian vähän. Todennäköisesti on mennyt kesken tai sitten ei ole siellä missä sen pitäisi olla.. No soittelen tänään minua hoitaneelle lääkärille, miten asia etenee. Kiitos kuitenkin vastauksesta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat