Seuraa 

Heippa!

Onko muilla vastaavaa... eli meidän 8 kk:n herää muutaman kerran yössä itkemään lohduttomasti. Usein löydän hänet konttausasennosta/mahaltaan/istualtaan tai ihan selällään makaamassa ja itkemässä. Olemme koittaneet tassu-unikoulua - laihoin tuloksin. Poika rauhoittuu sänkyyn, mutta hetken päästä sama itku alkaa taas. Parina yönä olen ottanut viereen nukkumaan, jossa nukkuu suht rauhallisesti. Yöitkuja on nyt jatkunut parisen kuukautta enemmän tai vähemmän säännöllisesti. Lääkärissäkin käytiin ottamassa allergiakokeita; tulokset tulevat ensi viikolla. En kuitenkaan usko niistäkään löytyvän mitään kummempaa.

Kuulisin mielelläni teidän muiden mielipiteitä/ajatuksia, mitä voisimme yrittää vai pitääkö vaan odottaa, että aika tekee tehtävänsä... Kiitos jo etukäteen kaikille, jotka viitsivät kommentoida.

terv. väsy, mutta onnellinen äippä

Kommentit (4)

Meillä oli flunssan jälkitautina korvatulehdus, sitä ennen muutama onneton yö. Nyt on syöty lääkekuuri, mutta ei ehkä auttanut kun takana on 4-5 itku/tissutteluyötä. Lääkäri pyysi käyttämään uudestaan, josko kuuri ei tepsinyt, tai sitten itketään ehkä hampaita.

mä olen itse tullut vähän siihen tulokseen, että teitpä mitä tahansa niin se nukahtaminen on kiinni vauvasta (ellet sitten laita sitä yksin huutamaan mitä kukaan täysjärkinen tuskin tekee). Tassuttelut ym toimii, paitsi jos vauvalla on joku hätä esim just tollanen kehitysvaihe että heräilee öisin tahattomasti kokeilemaan opittuja asioita ja itkee kun sitten vauvaa itseäänkin harmittaa.. Olishan se kivempi nukkua.

Siksi tuota lempeää unikoulua saakin olla koko ajan tekemässä, muutama viikko tai jopa kuukausikin sitten on taas ns hyviä öitä, kunnes sitten joku asia taas pilaa yöunet...

Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Joo, korvatkin katottiin ja olivat ok. Eli kai tää kaikki sitten on tätä kehitysvaihetta ja taitaa kai siellä olla ylähampaatkin kutittelemassa... Ois vaan niin kiva nukkua edes pikkusen pidempiä unijaksoja itse. Tassuttelusta kaveri jo vähän kimpaantuu ja lähes ainaitku menee siihen pisteeseen, että on otettava syliin rauhoittumaan. Ja niin kuin sanoin parina viime yönä olen nukkunut pikku-miehen vieressä toisessa sängyssä, jossa uni tuntuu olevan rauhallista...

Nooh... katsellaan ja kiitos teille vastauksista - toivottavasti tulee vielä pari lisää :)

liisuliini

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat