Millä perusteella sait yksinhuollon?

Vierailija

Kysyn teiltä äideiltä, että millä perusteella saitte yksinhuollon?

Exäni haastoi minut vähän aikaan sitten oikeuteen minun yksinhuollosta. Hän aikoo vaatia yhteishuoltoa. Erään tänään soittamalleni juristille, joka puolsi yksinhuoltoa sanomalla, että jos exälläni ei todellakaan ole elämänhallintaa, niin tuskin on kelvollinen yhteishuoltoon.

Exäni nimittäin lähti menemään yhteisestä asunnostamme viikkoja ennen synnytystä, enne lähtöä tämä ei tullut kotiin yöksi ja jätti mut pelkämään mahdollisten supistusten ja muiden komplikaatioiden kanssa yksin. Hän on saanut jokaisessa työpaikassaan moitteita keränyt ylityötunteja ties miten montaa. Hän on kertonut minusta vääriä asioita viranomaisille ja kun itse olen yrittänyt vetää faktat pöydälle, niin hän on väittänyt minua paskan puhujaksi. En siis voi sanoa mitään, kun exäni hyökkää heti vastaan. Tämän ja kaiken muun kerroin juristille, joka sanoi jo olevan kattava peruste yksinhuollolle. Päätöksen tekee loppujen lopuksi käräjäoikeus tietysti.

Lisäksi kysyn, että onko kellään kokemuskia Markku Fredmanista tai Kirsi Uotista? Jälkimmäinen on tällä hetkellä juristinani, mutta ensimmäisestäkin olen kuullut kehuja. Onko miesjuristi tarpeeksi hyvä ajamaan naisen puolia?

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat