Seuraa 

Hei!

Tätä muistan kysytyksi ennenkin, mutta en muista, mitä siihen on vastattu. Nimittäin välillä kun tuo pikkuasukas oikein innostuu suoristamaan itseään, mun kylkiluiden alta kuuluu semmoinen heikko *naps* eikä se ainakaan mun luista ole peräisin vaan jostain syvempää.

Mistäköhän moinen ääni mahtaa johtua ja onko se kovin huolestuttavaa?

Kommentit (3)

Mullakin on naksahdellut mahassa nyt jo useamman viikon ajan ja n. 2-4 kertaa per päivä. Kävin tänään äitipolilla ja kysyin samalla lääkäriltä mikä masussa naksuu. Ei ollut aiemmin kuullutkaan moisesta. Mutta sanoi, että vauvan luut ovat niin pehmeitä että eivät voi naksua. Arveli, että kysymyksessä tuskin on mikään vakavampi juttu. No, naksukoon rauhassa...

M rv 35+

Mulla kanssa esikoinen naksui mahassa tosi kuuluvasti aina silloin tällöin. Kyselin tuolloin synnärillä ja neuvolassa että mistä ihmeestä tuo ääni oikein tulee - vauvan nivelistä vai mistä - eikä kukaan oikein osannut vastata muuta, kuin että ei ole vaarallista.

Nyt kaksivuotiaana ei naksu enää :)

Onnellista odotusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla napsahteli mahassa, ja silloisessa ketjussa muistaakseni päädyttiin siihen, että se ääni tulee vauvan nivelistä (polvet, lonkat). Mulla napsahteli usein monta kertaa päivässä loppuvaiheessa. Ja tais olla niin, että useimmat napsahtelijat olivat tyttövauvoja (kuten meilläkin) ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat