Apu lapsettomuuteen!

Vierailija

Hei lukija!

Olen 22-vuotias täysin suomalainen, savuton ja raitis pääkaupunkiseutulainen. Suomessa on monia naisia ja miehiä, joita vaivaa lapsettomuus. Hedelmöityshoidot ovat kalliita ja niihin on jonoa. Halvimmillaankin inseminaatio maksaa 500-700 euroa (ensikäynti, inseminaatio, ultraäänitutkimukset, mahdolliset lääkehoidot yms.). Kalleimmillaan hoidot maksavat monia tuhansia euroja.

Minulla on todettu polytsoospermia, eli spermassani on siittiöitä yli 200milj/ml. Viime luovutuksessa siittiöitä tuli noin miljardi. Normaalisti spermassa on siittiöitä +- 70milj/ml. Olen virallinen sperman- sekä verenluovuttaja, minulla ei siis ole tauteja tai perinnöllisiä sairauksia. Otan tapaamiseen mukaan seuraavan analyysin todistukseksi:

---

Sperma-analyysi:

Tiheys: 240 milj./ml                    (≥* 15 milj./ml)       
Siittiöiden liike
    a 64% nopeat, suoraan etenevät
    b 18% hitaat, kaartelevat            (a + b ≥ 32%)
    c  8% paikallaan liikkuvat
    d 10% liikkumattomat

Morfologia
    Normaaleja siittiöitä 7%**                    (≥ 4%, yleensä tulos on 2-6%. Spermapankin mukaan morfologian tuloksilla ei ole niinkään väliä, sillä siittiöiden ei tarvitse olla ns. täydellisiä)
    Epänorm. 93%

"Vian" sijainti:
    Pää 75%
    Keskiosa 34%
    Häntä 0%***               
    Sytopl. pisara 1%

MAR IgG negatiivinen (siittiövasta-aineet). Ei saa olla positiivinen.

---

Siittämiseen käytän steriiliä lääkeruiskua, joka täytetään spermalla. Ruisku on avaamattomassa pakkauksessa.

Vaatimukseni: Sinun tulee olla vähintään 20-vuotias. En todista isyyttäni, ala isäksi tai maksa elatus- tai muita maksuja.

Miksi valita minut? Koska olen luotettava, eikä tämän laatuista spermaa saa juuri mistään.  Asun pääkaupunkiseudulla, mutta voin matkustella. Autan kaikkia pareja sekä parittomia, kunhan ikävaatimus täyttyy.

Yhteydenotot ja kysymykset sähköpostilla osoitteeseen: apua.lapsettomuuteen@gmail.com

* ≥ Kuvio tarkoittaa sitä, että tuloksen tulee olla suurempi kuin kyseinen luku.
** Ns. täydellisiä siittiöitä. Huom: 7% miljardista siittiöstä on 70 miljoonaa.
*** Tärkeintä on, ettei hännissä ole vikaa. Muuten siittiöt eivät pääse munasolulle.

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat