Vierailija

Harmittaa todella paljon tahallaan hämäävät myyjät!Ilmoituksessa: Paketti merkkivaatetta, kunto hyvä jne. Iso oli kassi ja hinta edullinen, mutta ainoastaan 3 vaatetta jäi perkaamisen jälkeen käteen, muut meni suoraan uffille!

Älkää hyvät ihmiset kuvitelko, että se merkki mitään pelastaa jos vaate on nukkavieru, vääntynyt kääntynyt ja ennen kaikkea täysin jo entinen niin roskiin tai korkeintaan uffille (osan tuosta paketista laitoin suoraan roskiin edes uffi kamaksi en olisi laittanut).

Suututtaa kun itsellä on varaa ostaa kaupasta,mutta ekologisista haluaisin kierrättää, mutta netissä näköjään aika toivotonta! Taidan jatkossa itse ostaa kaupasta ja myydä sitten hyvässä kunnossa eteenpäin.

Huuto. netissä parempaa tavaraa (varmasti tuon palautesysteemin takia), muualta en enää uskalla ostaa.

Onko muilla mitä kokemuksia?

Kommentit (9)

Tyypillinen nipottajahuutaja. Ostaa käyttettyjä vaatteita, mutta kuvittelee niiden olevan käyttämättömiä, kuin suoraan kaupan hyllystä otettuja..

En todellakaan odottanut 80-luvun kuoseja..

En ole nipohuutaja (tämän ostin vauva-lehden kirppikseltä.)

Minusta on vain törkeetä myyjänä olettaa, että ne jotka ostaa kirppikseltä ovat köyhiä ja niille kelpaa mikä vain rytky ihon peitoksi.

Suurin osa kierrättäjistä nykyään kierrättää kuitenkin ekologisista syistä enemmän kuin taloudellisista. Minusta siis erittäin törkeää myydä tuollaista tavaraa, itse en kehtaisi edes ölahjoittaa moista. Oli kyse vileä pienen lapsen vaatteista (kuka pukee pinetä lasta ryysyihin) ei kuulkaa edes köyhä!

Harmittaa vain pitkään kierrätystä harrastaneena, että nykyään hinnat on pilvissä ja tavaran tasossa on todellakin ollut useasti toivomisen varaa. Hyvä jos muilla on ollut parempi tuuri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirpparilla ei kukaan ottanut sukulaiselta saamiani 80-luvun lastenvaatteita edes ilmaiseksi. Olisin antanut ilomielin.

Lumpuksi ne ovat parempia kuin myytäväksi. Kyllä sitä uudempaakin vaatetta löytyy.

Kaupan jälkeen annetaan palautetta kauppakumppanille. Voi olla positiivinen, neutraali tai negatiivinen, sanallinen palaute lisäksi. Itse syynään kauppiaan palautteet aina tarkkaan ennenkuin ryhdyn huutamaan :)

Ja sinulle 3 tekstisi perusteella myyt paskaa paketissa.

Kelpaisi mulle hyvin hyvin käytetty vaate, mutta muotopuolet nukkavierut 80-luvulta ei nyt ihan ole ajatus hyvästä merkkivaatepaketista..

Omatuntoko eräällä kolkuttaa..?

T. ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat