Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävän kova mahakipu ja runsas veren vuoto

Vierailija

Osaattekohan vastata että voiko minulla olla meneillään keskenmeno vaikka en tiennytkään olevani raskaana. Edelliset menkat olivat viikko sitten ja nyt eilen illalla minulla alkoi todella pieni verenvuoto ja yöllä alkoi niin järkyttävä vatsakipu että meinasin pyörtyä. Kivun mukana alkoi myös runsas verenvuoro ja tänään minulla on ollut veren sekana pieniä hyytymiä. Menkkani ovat aina olleet säännölliset ja alkavat aina loppukuusta/alkukuusta, mutta nyt yht'äkkiä alkoikin kesken kuukauden todella runsas verenvuoto ja selkä/mahakipu.

Onkohan tämä keskenmeno?

Kommentit (3)

Vierailija

vielä lisätäkseni että verenvuoto on niin runsasta että tampoonin joutuu vaihtamaan tunnin välein :/ en ole mieheni kanssa yrittäneet lasta missään vaiheessa mutta kyllähän raskaaksi silti voi tulla. Olen 23 vuotias nainen

Vierailija

Raskaus on toki mahdollinen. Itsellä keskenmeno alkoi juuri mahakivulla ja ensin niukemmalla vuodolla ja sitten yhtäkkiä erittäin runsas vuoto. Sidettä jouduin vaihtamaan 15-30 min välein vaikka käytin yösidettä. Vuodon mukana tuli runsaasti isojakin hyytymiä. Lääkäriinhän siinä piti lähteä keskella yötä ja yöksi ottivat osastolle tarkkailuun siltä varalta, että pitäisi tehdä kaavinta. Ilman sitä toki selvittiin ja kotiuduinkin sitten jo aamupäivästä. Suosittelen menemään heti lääkäriin ellet jo ole käynyt!!

Uusimmat

Suosituimmat