Vierailija

Heippa!

Verrattuna tilanteeseen, jossa molemmat olette työssä, kuinka paljon enemmän teet kotitöitä silloin kun olet kotiäiti ja mies töissä?

Eli kun itse olet kotona, teetkö kaiken, suurimman osan vai miten?

Sama vapaa-ajan kanssa ilman lapsia? Eli meneekö teillä esim. harrastukset tms,. itselliset menot kuinka tasan vai saako jompi kumpi enemmän omia menoja?

Kommentit (6)

Toisaalta olen kotona mutta tahti oli sama kun oli töissäkin...epäreilua. Jos jätän jotain tekemättä ne jää tekemättä, ole myös testannut.

Eikä ole oikein, että lapset katsoo suu auki kun iskä eka kerran täyttää tiskikonetta, ja sanovat vielä että iskä tekee äidin töitä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

lumityöt ja nurmikot hoitaa pääasiassa iskä. Siinä se ja sopii mulle, jää enemmän yhteistä aikaa kun kotityöt on tehty kun mies tulee töistä:)

Viikolla äiti tekee ruuat, isä yleensä iltapala-asiat.

Äiti hoitaa muut siivoukset, mutta viikonlopun kynnyksellä joskus yhdessä siivotaan niin, että mies esim. imuroi. Mutta pyykit, tiskit jne. jokapäiväiset hommat toki äidillä kun on kotona.

Varmaan kutakuinkin tasan menee sitten sellaiset menot, joihin ei voi ottaa lapsia mukaan. Ei niitä niin tarkkaan katota, miten milloinkin.

Mutta kun isä tulee töistä, niin hetken saa aina kyllä levähtää, lukea lehdet jne.

mies kotitöitä tekee, joskus tiskikoneen tyhjentää tai käy kaupassa. Miehelle puolestaan jää nää perinteiset miesten työt esim. renkaiden vaihto autoon. Mutta aika pitkälti samat työt olis jos kävisin töissä, ehkä mies sitten auttais enemmän, toivottavasti!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat