Mistä lisätuloja kotiäidille?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (11)

Vierailija

Itse olen kotiäitinä, ja toimin itsenäisenä edustajana Oriflamella. Tässä saa uusia ystäviä, työtä voi tehdä kotoa käsin, ja silloin kun itselle sopii. Lisänä kivoja kampanjoita, tuote-etuja ym. Tämä on kiva lisä näin suurperheellisenä.

Vierailija

Juu,minä myös löytänyt erittäin mielekkään työn kotiäitiyden lisäksi :) Foreverin jälleenmyyjänä!Helppo riskitön aloittaa,eikä alotusinvestointeja!Parhaimpia palkkiojärjestelmiä verkostomarkkinoinnin saralla jälleenmyyjille :) Ihana työ auttaa ihmisiä voimaan paremmin ja halukkaita myös menestymään :)

Vierailija

Huuto.net on hyvä mahdollisuus, jos haluatte myydää ylimääräistä tavaraa. Viimme vuonna ansaitsin yli 6000 €, tänä vuonna olen töissä,  voitto on n. 3000€.

Vierailija

Onko miehillä sama asema, jos ovat työttömänä koti-isänä, niin se tulojen hankkimisen vaikeus? tuntuu, että se on todella vaikeaa saada minkäänlaista työtä, kun on lapsia. Mieluummin ottavat jonkun jolla ei ole "riippakiviä" häiritsemässä työntekoa. :(  yrittäjyys? sellainen missä tulot pysyisi pienenä, ettei tarvitsisi alv verolliseksi alkaa? Yrittäjyys kiinnostaa, mutta mihinkään alkuinvestointeihin ei ole varaa. Mutta sekin että myy omaa irtaimistoa pois, alkaa käydä niin että mitään ei ole enää myytävää ja  nekin myydyt on hetken helpotuksia kun tarvitsisi jatkuvampaa tulonlähdettä..

Vierailija

Ammattivedonlyönti. Mikäli lukion pitkä matematiikka, etenkin todennäköisyystiede rautaisesti hallussa. Toki pitää olla pohjakassaa mielellään 2000-3000e ja kova stressinsietokyky sekä terävä pää.

Vierailija

^ Ylempään vielä  veroja ei tarvitse lain mukaan maksaa ja hakkaa pankkien korot aika lailla 100-0 sijoitetulle pääomalle. Sopii hyvin mikäli kotona mahdollisuus olla useampi tunti päivästä koneella.

Vierailija

Itse olen kuluttajapaneeleissa mukana, hidasta tuloa ja vähäistäkin mutta niistä tienaa pisteitä jotka voi lunastaa esimerkiksi lahjakorttina presentcardin kautta. Paljon yrityksiä mukana. Saa vaikka lahjoja hankittua sitä kautta, maksutta. Jää sekin raha sitten laskujen maksuun/muuhun, mikä ennen on mennyt lahjoihin. Käsitöitä tekemällä ja myymällä saa myös pientä lisää. Pienet nopeasti tehtävät työt myyvät tasaisesti. Jos osaa ommella, lasten erilaiset roolivaatteet varmasti myyvät, ainakin Vappuna ja Halloweenina. Tarvikkeitahan saa kirppikseltä, aikuisten vaatteissa paljon kangasta. Pienistä puroista tulee isompi virta.

Vierailija

Suosittelen myös Oriflamea. Olen itse hoitovapaalla ja tässä on ihana harrastus kosmetiikan ja hyvinvointituotteiden parissa.

Hyviä lisätuloja ja voi tehdä aina kun ehtii.

jos haluat kuulla lisää niin laita viestiä sanna.lahtinen@gmail.com

Ja tämä käy myös isille! Tuotteet ovat naisille ja miehille ja lapsille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat