Stringit miehellä

Vierailija

Näistähän riittää keskustelua netissä, mitkä ovat menneet asiattomaksi ja ovat selkeitä trolleja. Avasinpa uuden keskustelun.

Uteliasuuttani ostin stringit vuosi sitten. Huomasin ne mukaviksi ja hyviksi varsinkin urheilussa, mikseipä muutenkin. Itsetunnon ja mielestäni mukiinmenevän(elixia- ja jäkistausta) vartalon takia kehtaisin käyttää moisia naruja. Yksinhuoltaja ei-epätoivoisena iskänä (tyttö 6, poika 4) mietin, miten vastapuoli mahtaa suhtautua, kun farkkujen alta mieheltä löytyy mieheltä stringit. Pelkään sen takia orastavan suhteen kaatuvan, jos edes mukavuuden takia sais urheilussa käyttää ja hellepäivinä puvun alla. Mitä mieltä naiset?

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Oletan sinun olevan tavallinen mies. Stringejä käyttävästä miehestä voi tulla sairas ja pervo kuva. Mahtaakohan edes prosentti miehistä käyttää stringejä? Yksi seikka on meidän naisten silmät pyörivät kasvot, vatsaolkapäärintakäsiakselilla ja se on seksikäsalue. Pakarat ovat vain osa kokonaisuutta jotkut katsovat vähän sitäkin. Naisen takapuoli on seksikäs ja sitä miehet katsovat, sitä sopii näyttää, miehen ei. Bokserit jalkaan ja pylly piiloon. Stringit miehellä ovat poissatyöntävät ja kamalat. En ehkä juoksulenkillä halua nähdä miesten trikoitakaan ja varsinkaan jos sieltä pilkittää stringit. :( Miehekkäästi puoleen reiteen ulottuvat ei silleen tiukat bokserit ovat buenot! Tosin alakroppaa en miehessä juuri katso.

Vierailija

oksennus. miehellä stringit ovat karseet vaiks oli kuka jätkä vain. mielummin naapurin 70vee pyöreel mummol paremmat. sitä paitsi kuka vaan nainen voi käyttää stringejä kuin hamettaki. ei ne oo miehen juttuja.

Vierailija

Olen -96 syntyinen nainen. Ja itse hämmennyin näistä kommenteista missä ei tästä innostuta, varisn ajatus stringien äytöstä ei kyllä sytytä, mutta en näe siinä mitään pahaa. nehän kun ovat mukavat ! voi käyttää rauhassa legginssejä ilman murhetta että pikkuhousut jättää rajan peppuposkiin joka paistaa legginssien, mahdollsiesti paksumpienkin housujen läpi. Jatka niidne käyttöä rauhassa! btw. ihan hyvin voisin omalle rakkaallenikin ostaa stringit, hän on jopa joskus omiani koittanut, ei tosin tykännyt, mutta olivat pahasti väärää kokoa :)

Vierailija

Juoksutrikoista ja tiukemmista miesten housuista ei stringien ansiosta rajat näy. Kokeilkaa viikko pari niin tiedätte! Ei alusvaatteita ole tarkoitus esiteltäväksi!

Vierailija
Vierailija

Näistähän riittää keskustelua netissä, mitkä ovat menneet asiattomaksi ja ovat selkeitä trolleja. Avasinpa uuden keskustelun.

Uteliasuuttani ostin stringit vuosi sitten. Huomasin ne mukaviksi ja hyviksi varsinkin urheilussa, mikseipä muutenkin. Itsetunnon ja mielestäni mukiinmenevän(elixia- ja jäkistausta) vartalon takia kehtaisin käyttää moisia naruja. Yksinhuoltaja ei-epätoivoisena iskänä (tyttö 6, poika 4) mietin, miten vastapuoli mahtaa suhtautua, kun farkkujen alta mieheltä löytyy mieheltä stringit. Pelkään sen takia orastavan suhteen kaatuvan, jos edes mukavuuden takia sais urheilussa käyttää ja hellepäivinä puvun alla. Mitä mieltä naiset?

Kannattaa aloittaa ihan normaaleilla alkkareilla suhde. Jos tuntuu järkevältä naiselta niin kysäset että miten mahtaa suhtautua. Jos hyvin niin kerran kun pidät jalassa stringejä naiseni nähden niin se asia selviää siinä että kannattaako niitä toista kertaa pitää.

Lapset eivät sano mitään. Itselläni on kaksi 6-7 vuotiasta lasta.

Olen käyttänyt miesten stringejä noin 10 vuotta ja yksikään nainen ei niistä ole vitsaillut. Jotkut miehet kyllä mutta niidenkin vitsailut loppuneet vaimojensa sanoessa että ei miesten stringeissä ole mitään vikaa.

Juoksutrikoiden alla en muita käytäkkään kun stringejä. Ilman alkkareita kun tahtoo vehkeet mennä haarojen väliin ja taas bokserit paistavat trikoista läpi.

Reilusti vaan kysymään.

Vierailija
Vierailija

Stringit näyttää naurettavilta jopa hyväkroppaisilla miehillä. Hanki boxerit.

Jos omaa kookkaan varustuksen niin löysissä boksereissa vehje helposti kurkaa lahkeesta ja jää lahkeen ja reiden väliin.

Tiukat taas hiostavat helposti. Stringeissä kun ei ole takana kun pieni naru niin se ei kauheati hikoa. Edessä taas vehkeet pysyvät oikeaan suuntaan.

Vierailija

Minä en ole ymmärtänyt tätä, että miesten pitäs yleensäkkin hiota boksereissa ja shortsit pitäs olla lähemmäks caprien pituset sekä vähän hoikemmat miehet ei sais pitää hihatonta paitaa. Kun taas naiset saa painella kesäsin nännit just peitettynä ja shortsit on luokkaa sitä, että niitten alla ei voi olla kun stringit kun muuten paistaa "lahkeesta" pikkarit. Myös mies ei sais talvella pitää pitkiäkalsareita kun taas naiset pitää niitä ympäri vuoden tosin kutsuen niitä joksikin legginseiksi.

Oma tyttöystävä sano, että sille on ihan sama mitä mulla on päällä ja että se pitää musta ihmisenä eikä siitä mitä mulla on päällä. Palstan yh-äipät voi miettiä miks ovat sinkkuja, jos oikeesti stringit on syy unohtaa mies tai aiheuttaa ällötystä.

Ai niin itsehän käytän hihattomia paitoja ja olen mallia hoikka ja omistan narukädet, shortsien lahkeet ovat polven yläpuolella, talvisin käytän pitkiäkalsareita. Tänne palstalle eksyin koska etsiskelen stringejä kun kokeilin tyttöystävän stringejä ja ihastuin niihin. Stringejä kokeilin kun kysyin, että miltä se naru tuntuu siellä vaossa ja vastaus oli, että osta ja kokeile on niitä miehillekkin...tai kokeile noita mun stringejä.

Vierailija

Ihan rehellisesti sanottuna varmaan kuolisin nauruun! :D Saisit kyllä olla melkoinen mies, että vielä stringien näkemisen jälkeen haluaisin treffailla... 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat