äiti joka juo....

Vierailija

mistä mä saan apua?

mä oon tytön yh-äiti ja juon joka päivä, jos en viiniä niin kaljaa semmoset 12 tölkkiä... just jäi päiväkodista kesälomalle ja meil ei oo ketään kavereita ja sukulaisia, me ollaan sisällä kahdestaan 24/7 ja mä tissuttelen ikävääni.

saanko mä apua jostain ilman että tyttö otetaan huostaan?? sitä mä pelkään eniten et jos tyttö viedään nii sit mä vasta repeenkin.

auttakaa ja antakaa vinkkejä, asiallisia siis, mä oon jo ihan epätoivonen

Kommentit (5)

Vierailija

Moi!

Ota ihmeessä yhteyttä A-klinikalle ja kerro rehellisesti sun tilanne. Se että itse hakeudut avun piiriin katsotaan aina positiivisesti. Siellä on ihmiset, jotka auttavat ongelman hoidossa. Auttamalla itseäsi, autat myös lastasi. Lapsi tarvitsee turvallisen ja selväpäisen vanhemman. Päihdelinkistä löydät vertaistukea,www.paihdelinkki.fi, et ole yksin, apua löytyy!

Vierailija

Ylempi vastaus kertoi kaiken oleellisen. Itse olen alkoholistiperheen kasvatti ja jäljet näkyvät vieläkin 20 vuoden jälkeen, omassa käyttäytymisessäni. Tee lapsellesi palvelus ja auta itseäsi!

Vierailija

kiitos vastauksesta, itseasiassa soitin aa-kerhon päivystysnumeroon niin tukihenkilö tulee käymään täällä tänään ja auttaa jatkossa eteenpäin. Sanoivat samaa ettei lasta suoraan huostaanoteta kun itse haluaa apua ja kertoo rehellisesti tilanteen. Mun ongelma on kun ei ole ketään kenen kanssa olla ja liikkua esim leikkikentälle, mut uskon että nyt saan tarvitsemaani apua ja olen silleen tyytyväinen itseeni että olen tajunnut tilanteeni ja haluan muutosta ja aion pysyä päätöksessäni lopettaa tissuttelun.

Vierailija

Mulla oli sama tilanne jokunen aika sitten. Mulla 3v ja 2v lapset. Hain ja sain apua. Nyt ollut 7kk juomatta ja syön antabusta,paras päätös minkä olen tehnyt. Lapset ansaitsevat muuta kuin ryyppäävän/tissuttelevan vanhemman

Vierailija

Sinun paikkakunnaltasi löytyy varmaankin yh-äitien ryhmä, MLL-ryhmiä, seurakunnan päiväkerhot, äiti-lapsi jumpat,  joista voi löytää lapselle kavereita ja itselle ystäviä. Hyvä kun sait tukihenkilön jonka kanssa voit nyt liikkua ja kysyä neuvoja. Hienoa että olet tehnyt hyvän päätöksen, kun äiti voi paremmin niin lapsellakin on parempi olo. Jaksamista sinulle ja lapsellesi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat