Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis toki niin päin, että heille annetaan, mutta eivät ikinä toisin päin?

Ovatko ikinä kertoneet syytä?

Minä en ole nyt 8 aviovuoteen koskaa suoraan kehdannut kysyä, mutta miehen tuntien olen lähes 100% varma, että inhottaa jo ajatuskin pistää suuta ja nenää samalle alueelle, josta tulee pissat, kakat ja kuukautisveret sun muut nesteet...

Puhtaudesta toki huolehdin...

Onko muita tällaisia miehiä?

Kommentit (4)

Mies kyllä haluaa, että häneltä otetaan, mutta itse ei ole tehnyt sitä kuin muutaman kerran 3 vuoden yhdessä olon aikana. Olen sitä joskus kysynytkin, että inhoaako sitä, mutta en ole oikein suoraa vastausta saanut.

Tämä asia vähän vaivaa, vaikka muuten pystytään puhumaankin melkein mistä vain. Sillä rehellisesti sanottuna en itsekään niin perusta koko suuseksistä mutta olen valmis tekemään sitä ihan toisen mieliksi kunhan vain puhtaudesta huolehditaan.

Oon joskus kyl miettiny tota miks se on niin vaikeeta miehelle kun naiselta se käy käden käänteessä.

Ehkä ne ei ymmärrä näkemäänsä kun ovat silmät sinne päin...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse annan mielelläni suuseksiä, mutten sitä koskaan saa... =( Olisinko neljä kertaa saanut, ja 6 vuotta ollaan yhdessä oltu. Mies ei oikein asiasta osaa puhuakaan, kun olen syytä kysellyt, ei osaa selittää...puhtaudesta huolehdin minäkin. Joskus olen suutuksissani tokaissut ukolle, että et saa sinäkään suuseksiä kun en minäkään. Sitten taas kuitenkin " hairahdun" , mutta " vastapalvelusta" on turha odottaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat