Tee itse-lastenvaatemallisto

Vierailija

Olen viiden lapsen äiti. Pidän lastenvaatteiden suunnittelusta ja ompelusta, mutta ajanpuute vaivaa - koskaan ei tunnu olevan aikaa ompeluhommiin. Tästä sain idean tee itse-lastenvaatemallistosta. Tässä mallistossa vaatteen osat kuoseineen on tulostettu suoraan kankaalle, josta ne on helppoa ja nopeaa leikata irti. Ompeluhomiin pääsee siis varsin nopeasti. Vaatteet ovat malliltaan hyvin yksinkertaisia, joten ne osaa aloittelijakin tehdä. Vaatteet myydään ompelupakettina, joka sisältää ompeluarkin, ompeluohjeet sekä tarvittavat nepparit ym. 

Olisi mukavaa, jos kommentoisitte tätä ideaani. Kiinnostaa kovasti tietää, olisiko tällaisille "puolivalmiille" lastenvaatteille kysyntää. Minulla on tuntuma, että en ole ainoa, joka haluaisi silloin tällöin tehdä itse jotain kivaa ja käytännöllistä vaatetta lapselle - nopeasti ja helposti tietenkin. Jos asia kiinnostaa, kurkkaa Kuosiverstas-blogiani sekä Printscorpion nettikauppaa, jonne iisi-mallistoni ensimmäinen vaate, vuokko-liivimekko, on juuri tullut koemielessä myyntiin :)

Kesäterveisin Elina S.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat