Isä petti minut

Vierailija

Eli olimme tilanneet todella kalliin 6000 € matkan, ja olimme niin lähdössä, 

Kaikki oli suunniteltu valmiiksi. Mutta tänään kun huusin äidilleni,  hän sanoi ettei jaksa enää tätä ja antoi oman paikkansa eräälle hänen ystävälleen. Olen itkenyt  jo 6 tuntia peräkkäin! Matkan piti olla perheemme viimeinen, koska vanhempani ovat jo vanhoja. Isäni myös löi minua. Isä on 64v ja minä 13 ok aika vanhana mut tosiaa tehny mut 51 vuotiaana. Isä on todella vihainen ja en tiedä mitä teen, hän raivostuu pikku jutusta, ja on uhkaillut minua ja jne. Kieltää minua lähtemästä. Äitiäni hän hellii kuin jotain posliini astiaa. Tiiän et iha "sama" se loma juttu, mutku isä on silti mulle KAIKKI KAIKESSA! Mä en kestä. Mitä teen? :(((((

Kommentit (4)

Vierailija

Onko sulla ketään aikuista jonka kanssa voisit jutella asiasta ihan rauhassa. Tätiä tm? Ehkä se asia ei vain just nyt heti tässä ratkea vaan pitää nukkua rauhassa yön yli. Yleensä ku kaikki on rauhoittuneet ensin niin on helpompi jutella ja selvittää asioita. Tunnekuohuissa riita vaan pahenee. Jos isä oikeesti pahoinpitelee niin teidän tarvii kyllä äidin kans lähteä sieltä jonnekin turvaan. Voit soittaa myös tänne: http://www.mll.fi/mll/auttavatpuhelimet/lnpn/

Kyllä ne asiat selviää usko pois.

Vierailija

*halauksia* Iäkkäämmät vanhemmat ovat pelottavia hermostuessaan kun heillä on muutenkin ollut niin erilaiset tavat siinä iässä mitä itse nyt olet. Oma isäni on myös nyt reilusti yli 60 ja itse olen 17. Samoin oma isäni on hermostunut minu ja äidin riidoista..jotka tosin olivat kyllä vaan yleensä sitä että itse hermostuin äitiin ja hän yleensä vain onnistui pahentamaan tilannetta jollai typerillä välikommenteilla ym. vastaava. Niinkin pitkälle että myös minun isäni joskus löi minua. Mutta itse en ottaisi lyömistä tai lievää pahoinpitelyä mitenkään vakavasti tuon ikäisiltä ihmisiltä, monia lapsia muutenkin vielä piiskataan koska se on vanhaa perinnettä. Vähän huono kasvatusmetodi, mutta parempi kuin manipulointi. Yleensä kyllä pelkkä järkevästi muodostettu lause voisi toimia järkeviin nuoriin, mutta se on ilmeisemmin kovin vaikea toteuttaa käytännössä. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat