Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ex valehteli alusta alkaen!

Vierailija

Tapailin hiljattain erästä miestä noin puolen vuoden ajan. Oltiin aluksi molemmat tosi ihastuneita. Kun tunteet alkoivat molemmilla kasvaa, mies pakeni. Koettiin paljon ihania hetkiä ja keskusteluja yhdessä. Olin hyvin hyvin rikki kun sain puristettua kummalliseksi muuttuneesta miehestä ulos ettei halua nyt seurustella. Pääsin asian yli hiljalleen lähipiirille itkemällä, olin luullut löytäneeni jotain spessua. Mies koko ajan painotti että haluaa jatkaa ystävänä ja samoin minä. Ollaan jatkettu nyt muutama kuukausi kaverilinjalla, hänellä jo uusi tyttöystäväkin (se siitä *en halua seurustella nyt*, ei ollut pokkaa sanoa ettei minun kanssani, mutta kestän tämän faktan:D).

Nyt sain tietää, että koko suhteemme/tapailumme ajan mies oli seurustellut edellisen tyttöystävänsä kanssa (mistä ei maininnut minulle), valehdellut niin monista asioista minulle ja oletettavasti tälle toiselle naisellekin... Eikä hän ole viitsinyt edes tapailumme loppuessa viitsinyt minua valaista asialla, vaikka haluaakin pitää minut kaverina????? Luulisi, että "eron" koittaessa edes pystyisi olemaan rehellinen.

Hän ei tiedä että sain kuulla hänen menneestä kaksoiselämästään.... Pitäiskö heivata koko mulkku elämästä pois? En haaveile yhteenpaluusta mutta siitä on tullut tärkeä tyyppi. Tai siitä tyypistä mikskä luulin sen :( Tekisi mieli haukkua se aivan pystyyn ja kertoa uudelle muijalle millasen unelmamiehen on löytänyt...Voin kuvitella et vastaukset on linjaa unohda koko ihminen, mutta haluaisin selvittää että miksi helvetissä näin teki??? Koko ihminen onkin jotain ihan muuta kun olen luullut.

Kommentit (2)

Vierailija

Mies on patologinen valehtelija. Tiedän mistä puhun sillä olin sellaisen kanssa naimisissa pari vuotta. Neuvoni sinulle on: katkaise välit häneen täysin, tuollaiset ihmiset eivät parannu. Ja mitä uudelle naiselle kertomiseen tulee: älä sekaannu! Mies vaan valehtelisi lisää ja väittäisi että sinä mustasukkaisuuksissasi yrität mustamaalata häntä! Juokse karkuun!!!

Vierailija

Pyydän tapaamaan. Kysyn pari juttua (vaikka varmaan valehtelee niihinki) ja teen selväksi mitä ajattelen siitä. Ja katkaisen välit, eihän tollasta kusettajaa kannata kenenkään elämässään pitää. Se on pitänyt mua ihan pellenään, jopa kaverina >:(

Mun vaistot yritti kertoa tätä mulle, en silloin rakastuneena pystynyt kunnolla katsomaan sitä silmiin jostain syystä!! Olisin nähnyt valheen.

Real eyes realize real lies!

Ap

Uusimmat

Suosituimmat