Mieheni ajelee karvojaan

Vierailija

Mun mies tykkää ajella pari kertaa viikossa karvat kainaloistaan ja vehkeestään samalla, kun ajaa partansa. (Alaosaston muut karvat vetää trimmerillä parin millin pituiseksi.) Muualla antaa karvan kasvaa normaalisti (jalat, kädet, vatsa ja rinta.)

Kysyin syytä ajeluun ja sain vastaukseksi, että vehje näyttää paremmalta kun se ei ole tuuhean karvapusikon seassa ja on hygienisempää. Kainaloissa taas ei haise hiki niin paljoa, kun ajelee. (Ja on kuulemma paremman näköinen.)

Onko teidän mielestä miehen karvojen ajelu normaalia vai onko se jotenkin... naismaista?

Kommentit (2)

Vierailija

Ihan normaali on! Mun mies tekee tätä myös, ja täytyy sanoa että on paljon mukavampi olla karvattomassa kainalossa kuin karvaisessa :) Ja oikeesti: ei haise hiki samaan tapaan! Kerran pari vuodessa hän ajaa kaikki karvat pois (kulmakarvoja ja hiuksia lukuunottamatta).

Mikaela82
Seuraa 
Liittynyt2.7.2014

Ihan normaalia on :). Musta on todella hyvä, että miehetkin ovat tajunneet ajella varsinkin kainalokarvat. Karvaisessa kainalossa on kauhea olla! Eikä se puska kainalossa hihattomalla paidalla ole miehellä sen kauniimpi kuin naisellakaan.

Vehkeiden ympäriltä mun mies ei ajele kaikkea pois, mutta siistii kylläkin sitäkin aluetta.

Sitten kun mies rupee ajelee jalatkin, kannattaa huolestua :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat