Lahja uudelle yksinhuoltajaäidille

Vierailija

Ystävästäni on tulossa pian äiti. Perinteisesti mies ostaa kukkakimpun uudelle äidille, mutta tässä tapauksessa isää ei kuvioissa ole, joten mietin voisinko toimittaa miehen roolia ja ostaa kimpun hänelle? 

En pysty itsekään olemaan aktiivisesti hänelle apuna niin jonkinlainen lahja on vähintä mitä voin hänelle antaa. 

Ideoita?

Kommentit (1)

Vierailija

En saanut mieheltäni kukkia kummankaan lapsen synnyttyä, ehkä siksi olenkin nyt yksinhuoltaja. Itse arvostan eniten hoitoapua, sitä ei ainakaan minulla ole liikaa tarjolla.

Kukat ovat turhia vaikka kauniita, jos voit vaikka viedä kauppakassillisen ruokaa, vaippoja tms. kun äiti on lapsen kanssa kotona. Vaippoja kuluu aina. Osta vaikka useampi paketti, vähän isompia ja eri merkkisiä vaippoja. Pistä iso rusetti ympärille. Itse olisin arvostanut niitä, koska kyllähän ne maksavat ja niiden raahaaminen kotiin on aina urakkansa, kun yksin saa kantaa kaiken muunkin vessapapereista lähtien.

Paljon arvostan myös sitä että joku tulee kylään. Pienen vauvan kanssa liikkuminen on alkuun aina vaikeaa. Kotona kaikki on helpompaa ja yksin välillä hyvinkin yksinäistä. Jos vaan pääset, mene kylään ja vie tarjoamiset mukanasi. Kerro se etukäteen niin tuore äiti ei turhaan laittele pikkuleipiä pöytään. Jos vauva nukkuu, äiti voi mennä vaikka suihkuun kun katsot nukkuvaa vauvaa (:D).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat