Akateeminen nainen etsii au pair-perhettä

Vierailija

Hei! Etsisin mukavaa perhettä, jonka luona pääsisin tutustumaan ja viettämään aikaa ihanien lapsukaisten kanssa, mutta myös integroitumaan vieraaseen kultturiin. Mieluiten hoitaisin leikki-ikäisiä. Toivon, että perhe osaa arvostaa yksityisyyttäni ja minulla olisi oma huone miuluusti omalla kylpyhuoneella käytössäni. Olen 31-vuotias kahden maistertitutkinnon omaava yksinasuva nainen. Olen suorittanut tutkintoni sosiaalityöstä ja kasvatustieteestä ja minulla on vakituinen työpaikka Pelastakaa Lapset ry:ssä. Jään elokuun alusta vuodeksi vuorotteluvapaalle työstäni ja olisin kovin halukas viettämään tämän syksyn syys-lokakuusta joulu-tammikuuhun perheessä, lapsista huolehtien ja mahdollisesti pieniä kotitöitä tehden. Harrastan monipuolista liikuntaa, lukemista, valokuvausta ja laulamista sekä rakastan kokkailua ja leipomista. Olen ulospäinsuuntautunut, luova ja lapsirakas. Minulla on monipuolista lastenhoitokokemusta. Lähettäkää viestiä, niin voidaan jutustella yksityiskohtaisemmin: JKMH83@gmail.com

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat