Olen 22-vuotias nainen ja mieheni on 34-vuotias.

Vierailija

Miksi ihmiset eivät hyväksy suhdettamme? :(

Kommentit (4)

Vierailija

Meillä on ikäeroa yhtä paljon enkä ole piitannut vähääkään muiden mussutuksesta, enkä ole sitä paljoa edes kuullut. Et sä tarvii toisten hyväksyntää.

Vierailija

Ite täytin toukokuussa 21v, ja miesystäväni täyttää tänä vuonna 32v. Meijän ikäerosta ainoastaan mun isä on kerran huomauttanut, että eikös se ole vähän liian vanha mulle. Omat kaverti oli vaan että oho, eikai siinä! Mua jännitti kyllä kuulla muitten reaktiot ja tavata miehen kavereita, että jos ne pitääkin mua ihan pentuna :D Ihme kyllä yhtään ikäkuittailuja ei oo kuulunu! Iteasiassa miehen kaverin tyttöystävä oli aivan ihmeissään ku kuuli mun iän, oli luullu vanhemmaksi :D

Ikä on vaan numero, joten koita olla välittämättä muitten kuittailusta. Jos klikkaa niin klikkaa, ehkä sääkin olet vähän ikäistäs kypsempi henkisesti, ja siks teillä synkkaa? :)

Vierailija

Meillä minä 24 ja mies 40. Joskus ihmiset kyseenalaistavat suhteemme, mutta yhteinen lapsi ja koko ajan pitenevä suhde saa ihmiset ympärillä "ymmärtämään" meitä. Sukulaisia taas ei ole koskaan häirinnyt ikäeromme. Ja mikä tärkeintä, ei myöskään meitä asianosaisia ;)

Vierailija

Meillä myös ikäeroa 12v., virallisesti 13v, mutta toinen on syntynyt ihan loppuvuodesta ja toinen ihan alkuvuodesta, joten tuo 12 on sen vuoksi todenmukaisempi :) Mulle itselleni tää oli alkuun hiukan tiukka paikka ja ajattelin, etten voi ottaa itseäni noin paljon vanhempaa miestä, mutta hyvin nopeasti nuo tuollaiset ajatukset haihtuivat, kun vain vietettiin aikaa yhdessä ja kun tajusin, että tässä suhteessa on oikeesti kaikki palaset kohdallaan. Ollaan nyt oltu vajaa kymmenen vuotta yhdessä, rakkaus kukoistaa ja kolmas lapsi on tuloillaan. En vaihtaisi tuota miestä mihinkään, joten anna mennä ja nauti siitä, että olet löytänyt mahtavan kumppanin! :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat