Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naisen ex kaihertaa

Vierailija

Olen seurustellut naisystäväni kanssa n. 3kk. Seurustelusuhteemme alkoi 1,5 viikkoa hänen eronsa jälkeen, naiseni petti edellistä miestään kanssani ja aloitti ''säätämisen'' kanssani vielä ollessaan hänen kanssaan. Naiseni ja hänen exänsä suhde kesti n.10vuotta, ja mies on hänen ensirakkautensa. Miestä hän sanoo rakastavansa edelleen, mutta ystävänä (sanoo näin minulle), eikä koskaan tule välittämään kenestäkään yhtä paljon. He erosivat minun takiani, ja pelkään nyt, että naiseni tahtoo takaisin tämän entisensä luokse. Hän on kaikin puolin mahtava kaveri, ystävällinen, taiteellinen ja kaikkea, mitä voin kuvitella täydellisen miehen olevan, mukava miekkonen jopa minun mielestäni, enkä hänestä moitittavaa löydä. Naiseni yöpyy exänsä luona, he puhuvat paljon ja naisellani on sillointällöin ikävä tätä exää jos he eivät ole tavanneet viikkoon tai kahteen. Välit ovat todella läheiset. Tiedän exän rakastavan naistani edelleen palavasti, joten olen kokoajan varpaillani. Pitäisikö minun kieltää heitä näkemästä, vai jättää nainen? Noin pitkä suhde, minä ainut eron syy, täydellinen mies ja vieläpä ensirakkaus, olen huolissani. He ovat tunteneet toisensa kuudennelta luokalta, minä tutustuin naiseen n. 3kk sitten. Ihastuivat toisiinsa ensinäkemältä lapsena ja olivat ystäviä mutta myöhemmin alkoivat seurustella kun tajusivat että mitäpä sitä tunteitaan kieltämään. Kokoajan varpaillani olen ja pelkään naisen lähtevän takaisin exän luokse. Nainen on 25, ex 25 ja minä 27vuotias.

Kommentit (4)

Vierailija

Onpa hankala tilanne. Vähän siltä tuntuu, että sinun on parasta väistyä. He ovat selvästikin edelleen läheisiä. Yökylässäkin? Hmm.

Vierailija

Ei mukavaa luultavasti kenellekään teistä kolmesta, tai ainakaan teille miehille. Ota asia rauhallisesti puheeksi, niin luultavasti saat jonkinlaisen vastauksen, jonka perusteella voit tehdä päätöksesi. Voi olla, että naisella on tunteita molempia kohtaan ja kun ei ole pakko valita, tilanne venyy. Vaikka olisivat kuinka hyviä kavereita, niin yökyläilyssä menee mielestäni raja, jos luotto ei ole kunnossa. Jos ei halua otta sinun tunteitasi huomioon, etsi joku, joka haluaa!

Vierailija

Nainen petti häntä minun kanssani ollessaan humalassa, mutta kuulin naisen pettäneen minua hänen kanssaan selvinpäin, mutta mies oli estänyt häntä menemästä suutelua pidemmälle, omatunto ei olisi kestänyt. En tiedä uskoako näitä ''huhujuttuja'', jotka naisen ystävältä kuulin! Kuulemma myös nukkuvat samassa sängyssä ja nainen viihtynyt vielä viikko eron jälkeen tämän miehen kainalossa... Tiedä sitä mitä tässä ajattelisi! Mitään vakavaa en nyt etsi tässä mutta eipä tämäkään mukavaa ole. Alan pikkuhiljaa kallistua naisen jättämisen puoleen... Heidän välejäänkään en haluaisi pilata, yksi hänen parhaista ystävistään tämä mies, ainoa joka pysyi naisen kanssa vaikean masennuksen aikaan, ja tärkeä muutenkin. -AP

Vierailija

Sinuna jättäisin naisen. Exää kuulostaa rakastavan, ei ehkä takaisin haluavan, vielä. Etsi tilalle joku joka ei haikaile entisiä!

Uusimmat

Suosituimmat