Eksynyt mies

Vierailija

Ajattelinpa tähän nyt hieman purkaa omia ajatuksiani sekä tuntemuksia. Kovin liikaa en haluaisi kertoa, mutta mielipiteet ja apu olisivat enemmänkin kuin tarpeen.

Reilu 5vuotta takaperin erosimme silloisen avovaimoni kanssa, meillä on yhteinen lapsi tuosta suhteesta. Viikko erosta tapasin ravintolassa upean naisen, hän oli eronnut miehestään 2 viikkoa takaperin ja heillä oli niinikään yhteinen lapsi.

Hullaannuin naiseen aivan täysin, jalat menivät alta..noin kuukauden olimme tapailleet päivittäin kun nainen kysyi haluaisinko seurustella hänen kanssaan, tottakai halusin, yhdessäolo oli mahtavaa ja seksi vähintäänkin taivaallista.

Seuraavan kuukauden aikana naisen käyttäytyminen oli jokseenkin outoa eikä parisuhteemme ollut mielestäni parisuhde, tai ainakaan sellainen miten minä parisuhteen ymmärrän. Jätin hänet sanoin 'uskon siihen, että jos näin on tarkoitettu, löydämme vielä toisemme'..ja erosimme.

Erossa emme kuitenkaan pysyneet kuin pari päivää ja aloimme taas tapailla, olin hänen luonaan päivittäin..töiden jälkeen -> seuraavaan aamuun. Aina 2viikkoa olimme kuin yhtä perhettä ja paita ja peppu, kunnes koitti ns. vapaa viikonloppu. Vapaaviikonlopun perjantaista sunnuntai-iltaan ei naisesta kuulunut mitään.

Homma alkoi selvitä minullekkin pikkuhiljaa, mutta joka kerta kun otin asian puheeksi, oli vastaus kiukkuinen 'me ei seurustella!' - en oikein käsittänyt tätä, olimmehan aina 2viikkoa 24h yhdessä, lasten kanssa leikkien ja yöt rakastellen. Kun tällainen tilanne oli jatkunut muutaman kuukauden, ilmoitti nainen että hänellä on klamydia, kannattaisi hakea lääkkeet, puhua asiasta ei saanut - seurauksena suututtiin ja pari päivää mykkäkoulua. Olin käsittämättömän umpirakastunut.

Tilanteen jatkuttua vuodenpäivät..päätin yrittää saada naisen itselleni mustasukkaisuutta käyttäen, joten menin baariin ja löysin itselleni kauniin vaaleaverikön..tapailimme pari kertaa ja sovimme seurustelevamme. Tämä sai aikaan toivotun reaktion, hän halusi minut, ei seurustella mutta tuo suhde vaaleaverikköön tulisi lopettaa välittömästi mikäli ajatteöin joskus saavani hänet. Ja niin tein, lopetin suhteen ja jatkoin samaa vanhaa rataa.

Hellittelin naista, hoidin hänen lastaan, vein ulkomaille, rakastelin, kuuntelin ja jaoin murheet niin paljon, että laiminlöin jopa omia raha-asioitani.

Kun näin olimme menneet n. 2vuotta, kertoi nainen haluavansa seurustella kanssani ja että ostaisimme yhteisen omakotitalon. Näin teimme ja elo oli ihanaa..arki mahtavaa ja seksi taivaallista, hänen lapsestaan oli tullut minulle kuin oma ja lapsikin kielloista huolimatta kutsui minua isäksi (kutsuu edelleenkin). Kunnes..tuli tieto, että tuo vaaleaverikkö oli synnyttänyt lapsen joka olisi minun. Salasin asian, koska pelkäsin menettäväni naiseni.......no asia tuli kuitenkin hänen tietoonsa lun vaaleaverikkö hänelle sen ilmoitti. Siitähän helvetti syntyi, hän halusi erota.

Pari viikkoa riitelimme asiasta ja eräänä päivänä kun tuöin töistä kotiin, nainen kosi minua, menimme siis kihloihin. En halunnut että asia jää naisen hoidettavaksi, joten parin päivän päästä kosin häntä polvillani kirkon edessä ja hän vastasi myöntävästi. Hääpäivä oli sovittu ja joitain käytännönjärjestelyjä tehty kun hän eräänä päivänä laittoi minulle töihin tekstiviestin 'en pystykään mennä kanssasi naimisiin, vielä' - häät siis peruttu mutta avoliitto jatkui. 

Nainen teki selväksi, että hän ei halua, että olen missään tekemisissä syntyneen lapsen tai hänen äitinsä kanssa..'elatusmaksuja ei meidän rahoista makseta' - joten siitälähtien elatusmaksut ovat menneet suoraan ulosottoon.

Jatkoimme siis perhe-elämää mielestäni onnellisesti....tulevaisuuden suunnitelmia oli melko mahdoton tehdä, nainen ei kovin innostunut ollut moisia tekemään..lähinnä päivä kerrallaan, kävimme töissä, työpäivän jälkeen hän useimmiten nukkui illan, minä hpidin lapset, kodin, tein ruoan jne. Jossain vaiheessa seksikin loppui, syy oli 'kun löytää sen oikean niin ei seksi ole niin tärkeää' - tahti oli muuttunut useasta kerrasta per päivä - kertaan puolessa vuodessa, ja voin sanoa että söi miestä.

Näin jatkoimme reilun 3vuotta, kunnes eräiden työpaikan juhlien jälkeen hän ilmoitti haluavansa erota..syyksi hän ilmoitti, että hänellä on ollut paha olla kaikki nämä vuodet johtuen tuosta 'vahinkolapsesta'. Hän kertoi, että rakastaa minua suuresti ja haluaisi olla kanssani, mutta ei pysty....hän oli tajunnut työpaikan juhlilla, että ei voi jatkaa tällaista elämää hajoamatta itse.

Siis erosimme..minä muutin toiselle paikkakunnalle. Erosta on nyt n. 3kk ja olemme olleet jälleen lähes joka päivä yhdessä, olemme käyneet matkoilla ja viettäneet yhteistä aikas joka myös hänen mielestään on mahtavaa, seksiä olemme harrastaneet aina kun lasten 'silmä välttää' ja kaikki on kivaa - hän puhuu sivulauseissa naimisiinmenosta, mutta myös muistaa kutsua minua kaveriksi, ystäväksi. 

Tuli myös selville, että hän oli tuola juhlilla pelehtinyt työkaverinsa kanssa ja edelleen tänäpäivänäkin he tapailevat sillointällöin sekä viestittelevät päivittäin toisilleen, seksiäkin ovat ehtineet harrastaa. Minulle hän kertoo työkaverin olevan vain kaveri eikä voisi kuvitellakkaan seurustelevansa hänen kanssaan, lyhyt ja 5vuotta nuorempikin. Noh kuitenkin jostain syystä heidän 'suhteensa' edelleen jatkuu.....puhelimella lähetellään kuvia toisilleen ja sovitaan tapaamisia vapaaviikonlopuille.

Kertokaa nyt hyvät ihmiset mitä tässä täytyy tehdä.....minä olen ainakin henkisesti niin rikki ja maahan lyöty kuin olla voi, haluan tuon naisen, en muita, vaan juuri tämän! Mieleni kertoo kahdenlaisia viestejä, joko laittaa välit kokonaan poikki ja odottaa kunnes olen valmis uuteen suhteeseen jonkun muun kanssa, tai sitten odottamaan kylmän rauhallisesti että nainen kertoo asiassa suunnan. 

Kysykää ihmeessä niin koetan selvittää..asioita on tapahtunut niin paljon, etten millään saa purettua kaikkea kerralla.

Kommentit (2)

Vierailija

Kyllä tämä mies on niellyt pallinsa jo yli 5 vuotta sitten..josko tuollainen nainen vaatii pahaa poikaa - sellainen rakastava ja kiltti mies joka nostaa naisensa jalustalle on ilmeisen jännityksetön.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat