Mies petti - ei myönnä

Vierailija

Tarvitsen voimaa jatkaa eteenpäin. Olen ollut naimisissa viisi vuotta. Yhteistä taivalta kuusi vuotta. Viime keväänä tuli kriisi ja asuttiin osittain olosuhteiden pakosta ja osittain aviokriisin vuoksi pari kuukautta erillään. Tuona aikana mies oli pariin otteeseen jonkun toisen naisen seurassa, kuulin puhelimessa mm. korkokengillä sipsuttelua, ja kerran kuulin jopa hänen puheensa, koska skype oli jäänyt vahingossa päälle. 

Palattiin puolison kanssa keväällä saman katon alle. Kesällä tulin raskaaksi vuoden yrityksen jälkeen. Se päätyi keskenmenoon. Keskenmenon jälkeen minua on taas alkanut vaivaamaan viime keväinen juttu ja haluaisin selvyyden kenen seurassa puolisoni vietti keväällä aikaa. Surullista asiassa on se, ettei puoliso myönnä olleensa kenenkään naisen seurassa. Asia taas vaivaa minua päivittäin. Asiasta on turha enää puolison kanssa enää puhua, koska on päättänyt vaieta asiasta kuin muuri.

Onko kohtalotovereita? Unohtaako sitä toista naista koskaan, jos ei toinen tunnusta? 

Kommentit (3)

Vierailija

Meilläkin oli pari vuotta sitten kriisi ja oltiin erillään n.kk, jonka jälkeen alettiin taas viettää aikaa yhdessä. Molemmilla oli siinä tauon aikana seksiä jonkun muun/muiden kanssa, ja eihän se hyvältä kummastakaan tuntunut...mutta rehellisesti asiasta puhumalla on siitä nyt päästy yli. Eihän kumpikaan tehnyt väärin, kun ei sillä hetkellä toisiimme oltu sitouduttu.. Mutta kyllä mulle ainakin oli tärkeää että se aika, mikä oltiin erossa käytiin läpi ja asiat sai käsiteltyä omassa mielessä, nyt niitä ei enää tarvi miettiä. Mua loukkasi se, että kun alettiin puhua eron ajasta, sovittiin että kerrotaan jos on ollut jonkun muun kanssa. Mä kerroinkin rehellisesti, mutta mies sanoi aluksi ettei ketään ollut -vasta myöhemmin paljastui että oli sittenkin. Mua ei niinkään satuttanut se että oli ollut, olihan mullakin, emmekä siltä ajalta periaatteessa ole selitysvelvollisia toisillemme, mutta loukkaannuin syvästi siitä että sovittiin että kerrotaan rehellisesti, mutta mies ei aluksi kertonutkaan. Loukkasi, ettei ollut rehellinen silloin heti, vaan vasta myöhemmin.. No, nyt on itkut itketty ja elämä onnellisempaa kuin ennen kriisiä, kaikesta voi oppia :) Mutta ymmärrän että sä haluaisit tietää totuuden. Sun täytyy miettiä, pystytkö luottamaan mieheesi jos ette saa asiaa puhuttua läpi. Voihan olla, ettei miehesi vain halua puhua koko asiasta, jos se ei merkinnyt hänelle mitään, ja kun olet varmasti ollut onneton keskenmenonkin takia (niistäkin on kokemusta mullakin), ehkä ei halua lisätä taakkaasi jollakin millä ei hänelle ole oikeasti merkitystä? Oletko yrittänyt selittää hänelle, miten tärkeää sulle olisi tietää totuus?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat