Fine dining kera lasten – onnistuuko?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (6)

Vierailija

Kyllä minä lasten kanssa olen käynyt syömässä hienoissakin paikoissa jo silloin kun lapset olivat 5 ja 7. Erona vain se että minun lapseni ovat hyvin kasvattetuja toisin kuin kirjoittajan.

Vierailija

Ei todellakaan ole muusta kiinni kuin kasvatuksesta. Ei tuli mieleenkään että sallisin omilta lapsiltani tuollaista käytöstä (vanhin 7v.). Meillä käydään paljon ravintoloissa ja matkoilla viellä enemmän. Juuri koskaan ei ole ollut mitään leikkinurkkauksia yms. ravintoloita.

Vierailija

Fine dining = ranskikset ja ketsuppikuppi? 

Syömme normaalisti koko perhe ihan oikeissa fine dining-ravintoloissa. Eivät lapset itsestään opi käyttäytymään jos heitä ei neuvota ja kyllä siellä ketjuravintolassakin voi opettaa lapsille kanista käytöstä. 

Vierailija

No suomen kielessä ei kyllä onnistu. Suomen kieli ei tunne muotoa "kera lasten". Oikein on sanoa "lasten kanssa". Muista se aina. Aina!

Vierailija
Vierailija

No suomen kielessä ei kyllä onnistu. Suomen kieli ei tunne muotoa "kera lasten". Oikein on sanoa "lasten kanssa". Muista se aina. Aina!

Höpöhöpö.

Vierailija

Nuo tavathan opitaan kotona. Esimerkkiperheen lapset eivät osaa käyttäytyä, joten harjoitelkoon omassa pöydässä vielä.

Meillä on aina matkustettu ja syöty KERA lapsien, eikä ongelmia koska samat säännöt pätee kotona.

Mikähän tässä pöytätapojen opettelemisessa on vaikeaa? 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat