Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avioliitto vai tuhlaanko aikaani?

Vierailija

Olen asunut nyt mieheni kanssa 6 vuotta, seurustelimme ennen muuttoa vuoden. Asumme myös yhdessä miehen 13v pojan kanssa.  Olen miestä 21 vuotta nuorempi. Haluaisin naimisiin.

Olen sanonut suostuvani avioehtoon,  eli ei rahastakaan ole kiinni. Olen myös sanonut, että en tarvitse häähumua,  vaan suostun maistraatissa papin suorittamaan vihkimiseen.  Papin kuitenkin haluan.

Mies sanoi kolmen vuoden seurustelun jälkeen, että naimisiin  menisimme jos tulisin raskaaksi. Selvisi siitä eteenpäin lapsettomuustutkimuksissa, etten voi tulla raskaaksi ikinä. 

Tahtoisin kristillisen kasvatukseni takia avioliittoon. Minä olisin valmis sitoutumaan loppuelämäni.

Tuhlaanko aikaani?

Ja ai niin. En pihtaa. 

Kommentit (4)

Vierailija

Miehelläs on jo lapsi ja jos ootte asuneet 6 vuotta jo yhdessä ekä mies ole kosinut sua, ni eipä tuolla tunnu olevan hirmuinen kiire avioitua sun kanssas. Ehkä hälle riittää ihan vain tyttöystävä kun on jo toisella kierroksella...?

Vierailija

Kosi. Katso mitä mies vastaa.

Jos ei suostu, niin valitse itse jäätkö avioliitottomaan suhteeseen vai lähdetkö etsimään avioliittoa muualta.

Vierailija

Tarjoudun menemään naimisiin kanssasi heti. Saat mukana myös kaksi ihanaa tyttöä, joille voit olla äiti.

Älä tuhlaa elämääsi. Ai niin, olen itse 34 v, joten tuskin ikäerokaan on noin paha. Jos on, joudun passaamaan.

Uusimmat

Suosituimmat