Pitäisikö jättää poikakaveri mielikuvituspoikakaverin vuoksi? :/

Vierailija

Olen siis jo 20 vuotta ja aika nolo juttu. Olen ollut poikakaverini kanssa yhdessä 2 vuotta ja rakastankin häntä kaverina, olen kuitenkin rakastunut erääseen julkkikseen :`( jota en tietenkään tule koskaan saamaan. En ole koskaan ollut näin rakastunut ennen. En kuitenkaan välitä poikakaveristani samalla tavalla, joten onko reilua olla hänen kanssaan. Joo tiedän että minulla on ongelma ja tiedän siihen syytkin (vanhemmat jätti lapsena yms muita ongelmia sijjaisperheessä jne.). Mutta en tiedä miten lopettaisin tunteeni tätä julkkista kohtaan? Hänen saamisensahan on mahdotonta, noh ellei oteta huomioon esim. sauli  koskisen ja adam lambertin suhde (eli suomalainen bb julkkis ja amerikan x factorin voittaja) ja vastaavat muut perusihminen-julkis suhteet. No kuitenkin olen 99.999% varma etten häntä saisi varsinkaan kun häntä ei pysty edes missään tapaamaan yms. Ja en halua haukkuja, koska tiedän jo valmiiksi että olen aika yksinkertainen joissain asioissa. Haluaisin vaan keinoja, miten unohtaa tämä "rakkaus". Minulla ei teininä ollut yhtään tällaista ihastusta eikä ollenkaan ole ollut ennen tätä. Etsin aiheesta tietoa ja löysin vaan tyyliin 12 vuotiaiden rakastumisesta justin bieberiin :/ rakastumisen kohteena minulla ulkomainen näyttelijämies :`( tiedän että joskus tulee näitä perusihminen ja julkis suhteita ja vastaavia mutta miltei mahdoton todennäköisyys että pääsisin häntä tapaamaan. Itse asiassa jos pääsisin ja huomaisin ettei hän pidäkään minusta, niin tiedän että ongelmani olisi ratkaistu. Mutta en nyt tiedä miten muuten pystyisin taas palauttamaan rakkauden poikakaveriani kohtaan? asiaa ei tietenkään ole auttanut se, että poikakaverini fanittaa samaa näyttelijää ja saan kuulla häneltä kaiken tiedon näyttelijästä jatkuvasti. Ja kaikki mitä olen kuullut hänestä on juuri sellaista mitä haluaisin pojalta! Ja ketä en ole sellaista löytänyt, koska sellaiset ominaisuudet yms harvassa :& en ole kaveriporukoista en netistä enkä koulusta tai mistään löytänyt sellasta. Poikakaverini ei tiedä mitään tästä rakastumisestani. Ja tietty joku voi sanoa että tämä on vain ihastusta mutta kun ei ole. En osaa ajatella asiaa järkevästi : joten apua kaivattaisiin.

Kommentit (2)

Vierailija

Niin piti lisätä että minusta vielä 16-vuotiaana pojat oli ällöjä yms. kun kasvoin ihan pumpulimaailmassa ja minun kaveritkaan ei seurustelleet, ja meillä meni poikkiksen kanssa kaverisuhteesta normaaliin suhteeseen ja meni vuosi seurustelua ennku tehtiin mitään sängyssä, ja sitten miulla oli alussa vaan hetken aikaa romanttisia tunteita, ensimmäinen poikakaveri myös jos ei yhtä pusua baarissa oteta huomioon toisen pojan kanssa

Vierailija

tämä on eka kerta ku oikeesti tuntuu että olen rakastunut ja aivan väärään henkilöön :( en siis ennen tätä tuntenut niin voimakkaasti

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat