Äidit tunnustavat: Muiden vanhempien tavoissa ärsyttävät...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (5)

Vierailija

Se ärsyttää ihan yli kaiken, kun vanhempi alkaa tentata ja kysellä lapselta yksityiskohtaisesti että mitä se lapsi haluaa, esim. kaupassa. Tai kun lapsi alkaa kiukutella, niin hyssytellään ja hymistellään vaan, sen sijaan että kannettaisiin lapsi ulos jäähylle viilentymään ja rauhoittumaan.

Vierailija

Kun eräs äiti piti omaa kullanmuruaan täydellisenä..Hänen lapsellaan ei ollut uhmaikää, makasi kuiten kaupan lattialla ja kiljui kun jotain ei saanut. Lapsi oli äidin mukaan kiltti muille,puri ja ryösti muilta lapsilta minkä kerkesi kun silmä vältti..

Vierailija

Yltiöneuroottisuus joka laajenee koskettamaan kaveriperheidenkin lapsia esim.vessassa käynnin jatkuva kysely/tarkistelu vaikka kyseessä eskari-ikäinen, jolla ei mitään pissaongelmia. Myös piilosyyllistävät kommentit ärsyttää, jossa korostetaan omaa erinomaisuutta vanhempana esim. meillä kyllä sitä ja tätä... etenkin asiayhteydessä, jossa itse jakanut juuri jotain vanhemmuuden haastetta.

Vierailija

Lapselle valehtelu ja toisen mollaaminen.Itsensä ja sukunsa ylistäminen.

Lapsi oppii näkemästään ja kuulemastaan.ensimmäiset 7v.ovat lapselle tärkeämmät,kun 27 seuraavaa vuotta.Jokainen vanhempi ja kanssaihminen muista,mitä isot edellä ,sitä pienet perässä.

Vierailija

Tavallisen, uteliaan PIENEN lapsen jatkuva kieltäminen, tooodella rasittavaa. Juuri olin leikkipuistossa, jossa n. 2 v poika leikki myös, tai siis yritti leikkiä, kun isänsä kielsi lasta aivan jatkuvasti. EEEI sinne, EEEI saa ottaa, EEEI tuolla tavalla, EEEI juokse, EEEEI sitten oteta kädestä, EEEEI saa varmaan hengittääkään. Uh. En käsitä, miksi lapsi ei voi itse yrittää kiivetä heppakiikkuun, lähestyä edes toista lasta ilman hirveitä kieltoja. Hullua menoa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat