Miten käyttäydyt kaupassa oikein? Lue 31 tärkeintä ohjetta

Vierailija

Kommentit (4)

Vierailija

yks puuttuu tuosta! jos tavara piipataan eikä sille jostain syystä löydy hintaa. niin EI se ei ole ilmainen eikä siitä kannata viisastella kassahenkilölle.

Vierailija

Ex kassaneitinä ja ulkomailla asuneena voin sanoa että tuo 29 rikkoutuu ihan liian monilla suomalaisilla. Kun ostat 200e edestä ruokaa niin niiden piippailussa menee kymmenen minuuttia, miksi rupeat pakkaamaan ostoksia vasta sitten kun olet maksanut?! Kerran eräs hienostorouva itki minulle kun jogurtit menivät lyttyyn vaikka itse vain seisoi vieressä katsomassa kun sieltä hihnalta tuli tuotetta toisensa perään ja pakkausosio täyttyi elintarvikkeista.

Vierailija
Vierailija

Ex kassaneitinä ja ulkomailla asuneena voin sanoa että tuo 29 rikkoutuu ihan liian monilla suomalaisilla. Kun ostat 200e edestä ruokaa niin niiden piippailussa menee kymmenen minuuttia, miksi rupeat pakkaamaan ostoksia vasta sitten kun olet maksanut?! Kerran eräs hienostorouva itki minulle kun jogurtit menivät lyttyyn vaikka itse vain seisoi vieressä katsomassa kun sieltä hihnalta tuli tuotetta toisensa perään ja pakkausosio täyttyi elintarvikkeista.

Pahimmillaan vielä käy niin, että asiakkaan mukana olevat lapset heittävät niitä sivuun laitettuja herkkiä tavaroita hihnalle ("kun on niin kiva katsoa niiden menoa hihnalla").

Kun ei ehdi lapsenvahtia leikkiä, asiakkaan seistessä tumput suorina, niin lopputuloksena herkät tavarat paskana ja tämä on myyjän vika. Mutta ainakin lapsilla oli tosi kivaa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat