Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sannasta tuli syöpälapsen äiti

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (5)

Vierailija

Otsikko on huono. Sannasta ei tullut syöpälapsen äitiä. Sanna synnyttii terveen lapsen Viljamin. Syöpä puhkesi Viljamille vasta myöhemmin. Diagnoosikin oli "akuutti leukemia" eikä synnynnäinen leukemia. Lisäksi artikkelissa sanottiin, että lViljamin syöpähoidon aikana Sanna oli raskaana ja että uusikin vauva (nimeltään Aino) syntyi terveenä. 

Ensi kerralla kannattaisi artikkelin laatijan miettiä, mitä haluaa TODELLA ilmaista juttunsa otsikolla. "Sannan tarina: lapselleni tuli syöpä" kertoo totuuden. Nykyinen otsikko "Sannasta tuli syöpälapsen äiti" antaa ymmärtää, että Sanna synnytti syöpäsairaan lapsen ja että lapsi todettiin sairaaksi jo synnytylaitoksella. 

Vierailija

Onnea ja siunausta koko perheelle nyt ja tulevaan.

Minun mielestä otsikko on juuri sellainen kuin pitää. Minulla ei käynyt edes mielessä, että lapsi olisi ollut sairas jo syntyessään. Ja ihmetelen, miten otsikosta sellaisen kuvan voi edes saada? Sannasta tuli syöpälapsen äiti, sillä hetkellä kun sairaus todettiin. Ja se kerrotaan otsikossa.

Vierailija
Vierailija

Otsikko on huono. Sannasta ei tullut syöpälapsen äitiä. Sanna synnyttii terveen lapsen Viljamin. Syöpä puhkesi Viljamille vasta myöhemmin. Diagnoosikin oli "akuutti leukemia" eikä synnynnäinen leukemia. Lisäksi artikkelissa sanottiin, että lViljamin syöpähoidon aikana Sanna oli raskaana ja että uusikin vauva (nimeltään Aino) syntyi terveenä. 

Ensi kerralla kannattaisi artikkelin laatijan miettiä, mitä haluaa TODELLA ilmaista juttunsa otsikolla. "Sannan tarina: lapselleni tuli syöpä" kertoo totuuden. Nykyinen otsikko "Sannasta tuli syöpälapsen äiti" antaa ymmärtää, että Sanna synnytti syöpäsairaan lapsen ja että lapsi todettiin sairaaksi jo synnytylaitoksella. 

Miten joku voi takertua otsikkoon  kun kyseessä  on kuitenkin vakavan sairauden sairastunut lapsi  on outo ihan kun kirjoitusasu olisi tärkeämpi kun lapsi  puistattavaa kamalaa! Hyvät jatkot perheelle..ihana kun pikkuinne parani!

Vierailija
Vierailija

Olen edellee syöpälapsen äiti vaikka lapsi sai "terveen paperit" 5 vuotta sitten...

Nimenomaan näin, lapsi paranee mutta äidille se syöpäpeikko jää kummittelemaan.

Uusimmat

Suosituimmat