Haluaisitko kysyä neljän lapsen äidiltä mitä vain?

Vierailija

En pakota kysymyksiä tulemaan, mutta jos mieleen juolahtaa niin vastailen innolla niihin aina silloin kun on tylsää.

Olen joskus tehnyt samoja avauksia useita, eikä ne aina saa kaikilta niin lämmintä ja ymmärtäväistä vastaanottoa...

En tee tätä "huomiohuoratakseni" vaan ihan siksi kun on tylsää.

Minulla on 3 tyttöä ja 1 poika. Olen jo tälläinen vanha 47-vuotias kääkkä.

Tytöt ovat syntyneet: 26.9.95, 27.10.00 & 14.12.04. Eli ovat nyt 19-, 14- ja 10-vuotiaita. Suurinpiirtein.

Poika syntynyt: 10.8.09 ja on 5-vuotias tällä hetkellä. Silmäteräni!

Olen siis ollut 28-, 33-, 37- ja 42-vuotias tullessani äidiksi.

Kommentit (7)

Vierailija
Vierailija

Hei, onko huolestuttavaa, kun 3v4kk ikäinen poikani puhuu kovin epäselvästi?

Ei ole huolestuttavaa, jos se ei ole jatkuvaa.

Vierailija
Vierailija

En pakota kysymyksiä tulemaan, mutta jos mieleen juolahtaa niin vastailen innolla niihin aina silloin kun on tylsää.

Olen joskus tehnyt samoja avauksia useita, eikä ne aina saa kaikilta niin lämmintä ja ymmärtäväistä vastaanottoa...

En tee tätä "huomiohuoratakseni" vaan ihan siksi kun on tylsää.

Minulla on 3 tyttöä ja 1 poika. Olen jo tälläinen vanha 47-vuotias kääkkä.

Tytöt ovat syntyneet: 26.9.95, 27.10.00 & 14.12.04. Eli ovat nyt 19-, 14- ja 10-vuotiaita. Suurinpiirtein.

Poika syntynyt: 10.8.09 ja on 5-vuotias tällä hetkellä. Silmäteräni!

Olen siis ollut 28-, 33-, 37- ja 42-vuotias tullessani äidiksi.

Miten pienen perheenne arki sujuu? T. seitsemän lasta

Vierailija

Onko kaikki lapset saman miehen kanssa? Kuinka vanha miehesi on?

Onko sinulla ollut yhtään keskenmenoa?

Haaveilitko/haaveilitteko aina 4 lapsesta, vai oliko vain "sattumaa" että teit 4 lasta?

Vierailija

Hei! Täällä toinen neljän lapsen äiti. :) Mulla neljä tytärtä, mutta esikoiset meillä samana vuonna syntyneitä. Olen itse saanut lapseni 26-, 33-, 36- ja 38-vuotiaana. Kommenttina joidenkin ilkeilyyn sanoisin, että kyllä "vanhakin" äiti seksiä kaipaa ja harrastaa. ;) Ja sitä paitsi, eihän 45-vuotiaskaan vielä vanha ole, täytän maaliskuussa 46v. Ja nautin elämästä nyt jo kouluikäisten tyttärieni kanssa! Älkää olko noin negatiivisia tai oikeastaan ilkeitä ihmisiä! Suomalaiset on kateellista kansaa..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat