Pettääkö vaimo vai olenko hullu

Vierailija

Vaimoni alkoi laihduttamaan viime keväänä. Huippu homma ja arvostan tuota suunnattomasti. Kuitenkin pikkuhiljaa vaatetus muuttui , joka tietenkin on ihan luonnollista kun koko pienenee. ”Keikistely” kuvia ilmestyi facebookiin. Uusia vaatteita esiteltiin ja pusu kuvia latailtiin. Profiili muuttui salaisemmaksi. Kännykkä, joka oli ollut yleensä aina hukassa, oli liimattuna käteen kiinni. Myöskin näytön peittely alkoi. Nyt vasta lähipäivinä löysin facebookista keskustelu palstan, jossa vaimoni lähetteli viestejä eri miehille. Kännykkään oli ilmestynyt jo näytön peittävä kansimallinen suojakotelo.

Yllättäen vaimo lähti kaverilleen Lahteen. Siellä pyöri pikkutunneille ravintolassa. Syynä tähän oli elokuvatrailerin ensi-ilta. Pari viikkoa myöhemmin vaimo meni työkavereineen rilluttelemaan Helsinkiin. Työkaverit olivat minulle nimiä vain eli liipa ja laapa. Kuulemma hotellihuoneessa oli edullisempaa ryypiskellä, kun ravintolassa. Ravintolassahan he olivat varmaankin käyneetkin. Tuli kotiin aamulla, kun olin lähtenyt töihin. Viikkoa myöhemmin vaimoni lähti työkaverinsa kanssa rimpsalle. Tuon työkaverin näinkin. Yksi ei tietenkään tullut kotiin, vaan tuli joskus sen jälkeen, kun olin töihin lähtenyt. Baarissa olivat olleet. Erikoista, kun kotikylässä olivat olleet.

Paria viikkoa myöhemmin vaimoni lähti Turkuun sukuloimaan. Baarissa oli oltu. Uskon kyllä, että oli sukulaisilla ollut. Tosin baarissa tuolloinkin oli kävästy. Kotiin paluu viivästyi ensin yhden ja sitten toisen päivän. Tuolloinkin paluu ajoittui iltaan.

Seksuaalinen kanssakäyminen ja hellittely on pikkuhiljaa hiipunut ja nyt täysin kuollut. Minun vika kuulemma.

Tuossa aikani facebookkia tutkittuani huomasin, että vaimollani oli ilmestynyt erikoisesti monia uusia miespuoleisia kavereita listalle. Näiden kanssa on myöskin yö aikaan viestitelty.

Rupesin kyselemään vaimoltani asioiden oikeaa laitaa. Hänen mielestäni olen jotenkin sairas. Ihan hullu.

Viime yönä, kun en asian tiimoilta saanut nukuttua, herätin hänet. Vaadin puhelinta. Olisin itse ottanut sen, mutta oli verkkareiden taskussa, kun nukkui. Yllättäen kaikki tekstiviestit oli poistettu, puhelinluettelo tyhjätty, siis ihan tehdas asetuksille vedetty. Kuulemma olen taas hullu ja pitäisi hakeutua hoitoon, kun epäilen häntä jostain. Puhelin oli kuulemma mennyt tilttiin ja tyhjentänyt kaiken.  Ensin vaimoni erosi facebook ryhmästä, mutta varmaan huomasi, että tekstit eivät poistu sieltä. Niinpä hän sulki facebook tilinsä.

Kertokaahan olenko oikeasti hullu vai onko mahdollisesti syytä epäillä vaimoni uskottomuutta, edes jollain asteella.

Laittakaa vaikka prosentteina, millä toden näköisyydellä olen oikeassa.

Kommentit (8)

Vierailija

Vaikuttaa siltä, että jotain peiteltävää on, mutta kuinka vakavaa se mahtaa olla. Voihan se olla vain jotain flirttiviestejä, jotka vaimoa alkoi nolottaa myöhemmin.  Ehkä voisit miettiä, minkälaiset todisteet saisivat sut rauhoittumaan? Voiko sellaisia edes kohtuudella hankkia? Vai olisko vain pakko luottaa ja katsoa?

Voisitko joskus ihan rauhassa kertoa vaimolle, että sua huolestuttaa ja pelottaa, kun et tiedä mihin ollaan menossa. 

Vierailija

Jos olisin sinä, niin hankkisin äkkiä nyt jonkun laastarihoidon itselleni. Se auttaisi sinua unohtamaan tuon kamalan vaimosi. Jos elämänsä jonkun kanssa elää, jos naimisissakin olette?? , niin luottamuksen tulisi olla täydellinen. Ja jos ei ole, niin asiat pitäisi pystyä puhumaan niin että ne siinä selviävät. Vaimosi käytös vaikuttaa siltä, että paluuta teidän toimivaan suhteeseen ei ole. Siksi että vaimo on mennyt jo niin pitkälle tuolla petoksen tiellä, että hänkään ei olisi niin sydämetön että sitä sinulle voisi myöntää, kaiken sen hulluksi syyttelyn jälkeen. Mutta usko pois, vaimosi olo on varmasti yhtä kauhea kuin hän itse on. Jos joutuu tuollaista ristiriitaa kantamaan. - Rakastavin teko itseäsi, ja myös vaimoasi kohtaan, olisi se että pakkaat kamat ja lähdet vaikka kylpyläreissulle jonkun ystävän kanssa, jätät viestin vaimollesi jääkaapin oveen magneetin varassa, jossa kerrot koko stoorin omasta näkökulmastasi, ja lopussa sanot vielä: "Kaikista loukkaavinta oli se, että pidit minua niin tyhmänä. Ei se mitä teit."

Vaimosi ei ehkä ole oikeasti noin sairas tai ilkeä, miltä vaikuttaa. Mutta hän on nyt "sairastunut" jonkinasteiseen "psykoosiin". Tarkoitan sitä, että onko kyse huonosta itsetunnosta, vai mistä, mutta jostain vaimo saa sitä hyväksytyksi_tulemisen -tunnetta, ja on jäänyt siihen koukkuun. Voit järjestää hänelle yllätyksen: teet jotain hyvää ruokaa, ja ostat jonkun pienen lahjan, laita kynttilöitä paljon, ja tee kortti hänelle jossa kerrot kuinka hän on tärkee, kaunis ja rakas. - Ja huomaa tuon täydellisen illan aikana, kuinka vaimosi ei ole ollenkaan kiitollinen (aidosti), ja pitää yllätystä lähinnä kiusallisena, ja ei ole ollenkaan läsnä. Ajatuksensa ovat kokoajan muissa miehissä, ja se kännykkä aiheuttaa varmasti tilanteen/tilanteita tuon illan aikana.

On nyt otettava huomioon että elämme universaalisti raskaita aikoja, muutospaineet ovat kovat. Tästä johtuen ihmiset ovat helposti enemmän hukassa kuin koskaan. Ei vaimosi tuota tarkoituksella tee, hän on vain heikko.

On myös muistettava, että minä joka tätä kirjoitan, olen vain Hajamielinen Profeetta, ja ennusteeni ei aina pidä paikkaansa. Mutta toinen nimeni on "Mähän-Sanoin", joten kannattaa ottaa vakavasti se mitä kirjoitin, ja miettiä sen jälkeen vielä itse. Ja sinussa on voimaa, sen näkee jo kirjoittamastasi tekstistä, ja siitä pääteltävistä asenteista tai/ja periaatteista. Sinussa on voimaa, eli tee konkreettisesti asialle jotain. Koska muuten tuo vain pakkaantuu sisällesi ja minkä taakseen jättää..

Kaikkee hyvää!

Vierailija

Uskon että pettää... Itsellä kans laihdutusprojekti menossa raskauden jäljiltä, ja ukolle en tunnu nyt kelpaavan... Sit kunhan oon laiha, niin varmaan totean että "ai nyt mä sit kelpaisin sulle... No, säpä et kelpaa enää mulle." Haen seksin sit mualta, joltakin joka ei oo mua vielä raskauskilojeni takia hylännyt...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat