Seuraa 

Onko hyvät ja minkä ikäinen/kokoinen lapsi mahtuu vielä nukkumaan rattaissa?

Ja kummat paremmat emmaljungan scooterit vai teutonian timmyt?

Kommentit (12)

Turvakaaren saa irroitettua ja näin ollen saa isonkin lämpöpussin rattaisiin. Helpottaa myös makuupussissa nukuttamista. En tiedä muita pelkkiä kuomurattaita joista turvakaari irtoaa. Kuomu myös parempi, suojaa lasta enemmän. Meillä siis -06 malli ja lapsi 1v..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaikka ovat kovassa käytössä. Ostin Timmyt aikanaan siksi, että ne sai kuomurattaista kaikkein pienimpään tilaan kasattuna ja ne olivat ulkomitoiltaan niin pienet. Monet kerrat olen kiitellyt valintaa, koska ovat mahtuneet esim. bussissa kaksosrattaiden viereen :)

Nukkumiskysymykseen en osaa vastata, koska meillä rattaissa nukkuminen loppui jo muutaman kuukauden iässä.

Olen ollut tosi tyytyväinen. Ovat tosi kevyet ja mahtuvat pyöriä irottamatta autoon. Miinusta rattaissa on pieni tavarakori ja ainakaan vanhempiin malleihin ei saa seisomalautaa. Uusimmassa mallissa kuomun saa käännettyä toisinpäin, jolloin vauvan saa käännettyä myös työntäjään päin.

ja koska lapsia useampi ja seisomalautaa tarvitsen, myyn nämä alta pois. Ovat vapaata tavaraa reilun kk:n päästä, kun uudet (siis yhdistelmät olen hommaamassa) saan tilalle. Laittelen kuvia molempien s-postiin ihan lähipäivinä.

Vajaan vuoden meillä ollut kyseiset rattaat eikä mitään moitteen sijaa ole. Toimivat kelissä kuin kelissä loistavasti, ovat mitä mainioimmat työntää. Ja kyydissä istuu kuitenkin jo 2,5 vuotias 15-kiloinen. Mitään kitinöitä yms. ei näistä ole koskaan kuulunut. Ilmakennorenkaat ovat taanneet tasavarmaa kyytiä

Jos miinuksia pitää mainita, tuo kuomu saa iskuja usein ja näin vanne sen sisällä vääntyy. Mutta senkin saa väännettyä takaisin itse. Ja alakori saisi olla suurempi.

Haikeudella näistä uuden veroisista (pieni ikä, ei päivittäinen käyttö) rattaista kuukauden päästä luovun (myyntiin tulossa, jos jotakuta kiinnostaa...). Monien muiden edellisten kulkupelien jälkeen näitä voin kehua parhaimmiksi.

Olleet kovassa käytössä kohta vuoden ja hyvin ovat toimineet. Minä en kyllä ole huomannut rattaissa missään muualla nitinöitä kuin renkaissa, jotka kyllä aika usein kaipaisivat öljyämistä. Hyvin rattaat ovat kestäneet myös jatkuvaa kokoamista ja kasaamista.

Meillä rattaissa nukkuu vasta vuoden ikäinen, jolla tilaa vielä reilusti. Eihän tuo sisämitta mitenkään hirveän suuri ole. Erityistä plussaa Timmyissä on se, että kaikki kankaat on irroitettavissa pesuun.

Meillä tuli ajankohtaiseksi kans isompien rattaiden hankkiminen. Meinasin jo tilata postin kautta Timmyt, onneksi en kuitenkaan tehnyt niin. Kun käytiin katsomassa niitä, niin vaikuttivat kyllä todella rotisevilta ja nitiseviltä. Aivan eri laatua kuin Emmaljungat. En tykännyt itse yhtään laadusta. Päädyimme sitten kuitenkin Quinny Speedeihin Scoottereiden sijaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat