Rikosilmoitus perättömästä lastensuojelulmoituksesta

Vierailija

Hei alles!

Olen tehnyt kunnianloukkaus ilmoituksen valheellisesta lastensuojeluilmoituksesta! Onko kellään mitään kokemusta miten tällaisessa asiassa kannattaa menetellä? Asia on jo pari kuukautta vanha ja siinä tunnekuohussa tein netissä rikosilmoituksen. Lastensuojeluviranomaiset totesi ilmoituksen perättömäksi kiusanteoksi mutta itse nyt mietin haluanko edes edetä tapauksessa mihinkään. Haluaisin vain mennä elämässä eteenpäin. Ilmoitus kuitenkin aiheutti paljon surua ja murhetta lapsilleni ja lasteni isälle. Minullekin. Sain jopa keskenmenon ja kohtutulehduksen kun immuunijärjestelmäni romahti stressistä mitä ilmoitus aheutti. Jouduin siis muuttamaan pois jatkuvien loukkausten ja häirinnän seurauksena lasteni kanssa. Jouduin sairaalaan. Jouduin jättämään kotimme. Tämä ilmoituksen tekijä oli siis naapurimme, mieheni käly, joka ei pidä minusta ja hänen valheensa on todettu perättömiksi. Silkkaa panettelua.

Mutta siis itse asiaan, kannattaako tuulimyllyjä vastaan taistella, eteneekö nämä asiat koskaan mihinkään? Auttakaa umpikujassa. Haluaisin saada pahantekijät vastuuseen mutta en kyllä halua maksumieheksikään toisten valheista.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat