Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

tapaa uuden naisen ja tekee tämän kanssa lapsia? Ja exältä kului hedelmälliset vuodet miehen kanssa.

Kommentit (11)

äidille? Yhteisiähän ne käsittääkseni ovat. Mieti asiaa toisinpäin; voiko vaimo kieltäytyä tekemästä lapsia miehelleen?... Onkohan kirkjoittaja ihan tosissaan, jos on niin ei ihan viisas. Ihan kuin lapset olisivat äitinsä omaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ihmisen oma moraali ratkaisee.. ja valinnat.

tuskin mies ihan tieten tahtoen on noin toiminut mutta joskus käy noin. jos ei ole ollut enää varma suhteestään eksän kanssa eikä siksi halunnut enempää lapsia ja kun tapasi uuden niin rakkaus ja halu lisääntyä kävi ylivoimaiseksi niin toki hänellä oikeus siihen on.

Minun avioliittoni oli mitä parhaalla mallilla kun ex sanoi, ettei enää halua lapsia, vaikka alustavasti oli puhuttu ainakin kolmesta. Minulle ei kuitenkaan tullut mieleenkään, että tekisin lapsia monelle miehelle.

No, vuosia myöhemmin ex sitten lähti onneaan etsimään ja löytyihän se uuden naisen ja koliikkisten kaksosten kanssa. :D

Vai pitäisikö miehen aina tehdä niin kuin vaimo haluaa? Jos siitä lapsiluvusta ei pääse yksimielisyyteen ja nainen sen lapsen ehdottomasti haluaa, niin nainen hommaa sitten miehen, joka haluaa sen lapsen.

Lastenteko on yhteinen päätös. Jos JOMPIKUMPI ei halua siis mies tai nainen, niin silloin ei tehdä lapsia. Vai miten se sinusta menee? Mitä jos mies haluaa kolmannen lapsen ja nainen ei?

Täällä osa on niin yksinkertaisia, että ovat sitä mieltä, että nainen päättää lapsiluvusta yksin. Ei se niin mene.

mut sit jos täälläkin joku sanoo että harkitsee jättävänsä miehensä kun se ei halua toista/kolmatta/ainoatakaan tms lasta niin heti parjataan, ei toista saa pakottaa/kiristää.. no ei saakaan, mut ei toista saa lapsettomuuteenkaan pakottaa... itse en voisi jatkaa liittoa jos meidän näkemykset perheenlisäyksestä eroais ratkaisevasti.

MUTTA HAH-HAH-HAA saapa nauttia taas "lisääntymisen ilosta" rääkyvien kakrujen ja huonontuneen seksielämän kera ... Ukolla jatkuu sama kierre.

Sen sijaan tällä vaimolla voi aueta ihan jopa tasokkaampi elämä isompien lasten ja muunkin kuin kotielämän parissa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat