Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaatetus melanooman jälkeen

Vierailija

Hei minä olen yksi niistä, joilta on poistettu melanooma ja olen myös niitä onnekkaita joilta se saatiin poistettua kokonaan eikä siis ollut levinnyt. Olen tietysti kiitollinen. En saanut henkikstä tukea ja siksi meni turhan kauan yksin selvitä pelosta, raivosta ja uupumuksesta. Koen, että elämästä tuli tosi paljon tylsempää kun ei voi enää nauttia kesäsäästä. Ennen kesä oli mulle kaikki kaikessa. Mulla oli ihania kesävaatteita; pikku shortseja ja minimekkoja. Miten te muut olette taklanneet sen, että pitääkin yhtäkkiä pukeutua pitkiin peittäviin vaatteisiin. Mielestäni näytän aurinkosuojavaatteissa siltä kuin olisin hurahtanut johonkin ihme uskontoon ja en viihdy sellaisissa vaatteissa ja ne suorastaan nolostuttavat. Olenko minä ainoa vaateulkonäkökeskeinen henkilö melanoomaan sairastuneiden joukossa ? Oletteko löytäneet mitään tyylikästä päällepantavaa vai jäättekö kotiin kunnes aurinko laskee ? Onko vaatetus samantekevää muille? Kukaan ei käsittele aihetta tästä vinkkelistä. Miltä tuntuu kun muut voivat paljastaa kauniit sääret ja käsivarret, mutta itse joudut peittämään kauniit kohtasi ? Vai luotatteko, että aurinkovoide on takuuvarma suoja ? Menisitkö keskikesällä aurinkoisella säällä pyöräilemään 2-4 tuntia pelkän aurinkovoiteen turvin ? Tietysti turvallisuus tulee ensisijaisesti, mutta en haluaisi vaatteiden myöskään olevan painajaismainen piina. Multa on voinut jäädä joku asia pimentoon suojautumiseen liittyen, koska olen yksin saanut pähkäillä. Toivottavasti joku inspiroituu vastaamaan vaateasioissa

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat