Toinen lapsi tuli – oops, rima laski

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (6)

Vierailija

Onko vielä esikoisia, joilla olisi vain yksi vauvakirja? 

Ja mikä kuopuksen vauvakirja pölyttyy hyllyssä? Ei sellaista edes ole hankittu. 

T. keskimmäinen 70-luvulta

Vierailija

Meillä nuoremmat lapset eivät todellakaan saaneet leikkiä isojen legoilla, vaan tarkkana olin ettei lattialla ollut pikkuesineitä suuhun pistettäväksi. Eikä mikään korvaa hoitajan valvovaa silmää. Usein kun laitoin ruokaa keittiössä, oli vauva siinä keittiön nurkassa leikkimässä puisessa isossa kehässään. Sitten kun pakolliset hommani olin hoitanut, vauva pääsi taas leikkimään isompien kanssa, aikuisen valvonnassa.

Vierailija
Vierailija

Onko vielä esikoisia, joilla olisi vain yksi vauvakirja? 

Ja mikä kuopuksen vauvakirja pölyttyy hyllyssä? Ei sellaista edes ole hankittu. 

T. keskimmäinen 70-luvulta

Meillä kyllä löytyy nuorempienkin vauvakirjat, mutta nolon vähän on täytettyjä sivuja. Jonnekin ne olen piilottanut.

Vierailija

Mua aina harmittaa, miten meidän vauvelista on niin paljon vähemmän valokuvia. Yksi asia meillä on kyllä ollut toisinpäin kuin kuvauksessa: esikoinen saattoi olla samoissa vaatteissa yön ja päivän, kun vetäisi useimmiten herneen nenään paidan pään yli laittamisesta. Meillä oli melkein 1-vuotiaaksi kietaisubodyt käytössä. Kuopus taas on ollut mutkattomampi vaatetettava.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat