Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Poikani 3v. on ollut kovassa flunssassa ja korvatulehduksessa. Nyt kun flunssa on mennyt ohi, niin on alkanut kuolata kuin vauvat.. Leuka on ihan märkä, pyyhkii leukaansa vaatteisiin, jotka myös litimärkiä välillä. Itseäkin haittaa. :(

Toinen juttu, josta en tiedä, liittyykö se kuolaamiseen, on se, että on alkanut kysyä kaikesta " Mitä?" Näinhän joillakin on tapana ja olen kuullut, että tämä vaihe monille tuleekin. Mutta olen myös miettinyt, että voiko korvatulehdus alentaa kuuloa. Parin viikon kuluttua on korvien jälkitarkastus.

Kommentit (8)

ja puhuu oikein hyvin jo ;)

Ei ole enää kipeän oloinen, sen huomasi kyllä kiukkuisuusasteesta silloin aiemmin. Täytyy nyt seurata ja viedä vaikka aikaisemmin korvatarkastukseen ja pyytää katsomaan ne nielurisat. Kiitos vinkeistä!

Hänellä ollut korvatulehduskierre, viime vuonna 8 tulehdusta. Ensiviikolla putkitus ja kitarisan poisto. Tuo kuolaaminen voi johtua laajentuneesta kitarisasta, näin minulle sanottu. Sen näkee sitten leikkauksen jälkeen auttoiko.

Käsittääkseni kuolaaminen voi johtua myös suun motoriikasta, eli ei ole vielä täysin kehittynyt, mutta jos lapsesi puhuu hyvin ei kyse lienee siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pojalla oli myös paha korvatulehdus,joka ei parantunut täysin.parin viikon päästä hän ei kuullut sillä korvalla yhtään. johtui siis uusiutuneesta tulehduksesta. eli on mahdollista,että tulehdus heikentää kuuloa.nyt kuulee ihan normaalisti.

Meillä reilu 2v on kuolannut viikkotolkulla kun alas tulee toiset poskihampaat. Ylhäälle on vielä tulematta. Samanlaisia kuolalappuja joutuu pitämään kuin 6kk pikkusiskolla :o)

Meidän 1 v. ja 3 kk kuolaa nykyään ihan mahdottomasti. Saa vaihtaa kuivan paidan tunnin välein, kun lapsi itsekin selvästi kärsii vettyneestä rinnuksesta.

Miksi näin paljon? Voiko olla vain hampaita vai mikä?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat