Viimeinen matka koittaa

Vierailija

Viihdoin!

Sain tänään palapelin viimeiset palat. Pari adapteria. Nyt minulla onkin kaikki mitä tarvitsen viimeistä matkaa varten. Kaksi helium kaasupulloa, kaksi painemittaria, kaksi virtaussäädintä ja kaikki letkut. Olen jopa ostannut muovipussin valmiiksi. Löysin Terveystalosta erinomaisen pussin joka on oikeasi tarkoitettu vaatteiden säilyttämiseen. Adapterit eivät oiken sovinneet kaasupullon venttiiliin, niin minun täytyy hankkia jonkinlaista tiivistemassaa rautakaupasta. Pieni juttu kuitenkin. 

Uutenavuotena lähden. En muista milloin olen viimeksi voinut näin hyvin. Nyt tiedän, että kaikki on pian ohi. Olen rauhallinen, ja kenties ehkä jopa onnellinen. En oikein muista miltä tuntuu olla onnellinen. Oikeastaan, en usko että olen koskaan ollut onnellinen. Olen kärsinyt masennuksesta jo yli 15 vuotta, niin nämä asiat ovat minulle hieman vieraita. Mutta, oikein hyvällä tuulella mennään tänään. Onpas hieman hölmöä, mutta olen tehnyt kalenterin jossa on 33 lehteä. Aion jokainen aamu repiä yhden pois, kunnes lähtöpäivä koittaa :) 

Dodii, hyvät päivänjatkot teille...

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat